/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
flueben fjernet ??
Fra : piaskov
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 02-02-09 10:27

Hvordan kan det være at når jeg gang på gang fjerner et flueben og alligevel får mail
Har i andre også problemer med det ??
Jeg fjerner dem gerne i tråde der omhandler "tillykke# af den ene eller anden art. Og trods det vælter det ind med mail i min mailboks.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 02-02-09 10:28

det gør min også,,

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-02-09 10:32

Godt så er jeg ikke den eneste. Men hvor er det irriterende

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-09 10:33

Kun hvis jeg ikke har fået fjernet fluebenet før spørgsmålet bliver lukket, så får jeg mails.

Efter at et spørgsmål er blevet lukket, så fungerer fjern fluebenet ikke

Men i åbne spørgsmål, som jeg deltager i, der fjerner jeg altid fluebenet og modtager ingen mails.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 02-02-09 10:39

hiii,,jeg prøver lige på dette spørgsmål så,,og se om det virker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-09 10:47

Hos mig fungerer det også i dette spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-09 10:48

Tja - I kan da bare bruge google webmail, for så samler enlydende mails sig i een.
I øvrigt får jeg ikke mails, når der er trampet med et flueben.
Dog gør jeg det altid som en selvstændig handling, og ikke i forbindelse med et indlæg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-09 10:49

fungerer fint her - husker I at klikke på send også ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-02-09 10:56

Citat
husker I at klikke på send også

NEEEEJ hvor ku' du tro det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-09 10:57

Ja i åbne spørgsmål fungerer det fint ,med at fjerne fluebenet.

Hvis man ikke husker at fjerne fluebenet, hver gang man selv har skrevet et indlæg, så bliver der sendt mails ved hvert nyt indlæg.

Glemmer man at fjerne fluebenet og spørgsmålet bliver lukket, så fungerer "fjern fluebenet" ikke

Så husk at fjerne fluebenet ved hvert nyt indlæg i skriver

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-02-09 11:19

Citat
Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg. Dette kan fravælges så snart du har accepteret et svar til dit spørgsmål.

Der står så her at jeg kan fravælge den mail jeg får i mit eget spørgsmål.
Det kan jeg så ikke for det har kandu sørget for helt automatisk.
jeg har haft tråde hvor de er kørt videre i en evighed efter jeg har lukket og der får jeg INGEN mail.
Bare de selv kan finde ud af det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-09 11:22

Det er altså svært at følge med når fluen har trampet i firkanten.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-02-09 11:25

Citat
Det er altså svært at følge med når fluen har trampet i firkanten.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-09 11:34

Citat
jeg har haft tråde hvor de er kørt videre i en evighed efter jeg har lukket og der får jeg INGEN mail.

Har du så været eller ?????

Til gengæld har de brugere, der ikke fik fjernet fluebenet i god tid fået masser af mails

Det er en fejl fra kandu, men jeg er da glad for at funktionen virker så længe spørgsmålet er åbent.

Eyvind

Citat
Det er altså svært at følge med når fluen har trampet i firkanten.

Så må du jo vælge om du vil have en til at "prikke" dig på skulderen hver gang, der er et nyt indlæg eller om du kan følge med uden

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-02-09 14:49

Pia gør som jeg, jeg har lavet en mail i forum og den skriver Kandu så til. Ca 1 gang om ugen så tjekker jeg den mailboks. Så gør det ikke så meget at der ligger en masse mail fra kandu, den jeg gider læse dem læser jeg resten bliver slettet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 10:07

piaskov

Har du så prøvet at fjerne fluebenet i de åbne tråde, som du deltager i ... og husket at trykke på send

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 10:08

Citat
Har du så prøvet at fjerne fluebenet i de åbne tråde, som du deltager i ... og husket at trykke på send

Neeeej jeg har sq ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 10:55

Så får du mails til dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg131983.aspx

Prøv at fjerne fluebenet der og tryk på SEND, så vil jeg senere komme med et indlæg i tråden.

Det vil så vise sig om du får en mail

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 11:04

Hej ans.
Det prøver jeg nu.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 11:14

Så har jeg skrevet i den tråd

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 11:18

Ja det så jeg ans. Og der var mail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 11:28

Jeg forstår ikke hvorfor det sker for dig. Jeg fjernede fluebenet og fik ingen mails.

Jeg får heller ikke mails til denne tråd, fjerner fluebenet ved hvert indlæg.

Prøv igen i den anden tråd, du behøver ikke at skrive noget, bare fjern fluebenet og tryk send.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 11:44

Citat
Jeg får heller ikke mails til denne tråd, fjerner fluebenet ved hvert indlæg.

Er det ved HVERT indlæg jeg skriver i en tråd
Jeg fik ingen mail med det jeg havde skrevet i en tråd men fik så mail med det brokke havde skrevet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 11:49

Citat
Er det ved HVERT indlæg jeg skriver i en tråd

Ja, hvis du vil undgå at få mails

Har du fjernet fluebenet i den anden tråd ??? .... så kan jeg igen prøve med et indlæg.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 11:52

Ja her .
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=131983

Og så vender jeg tilbage lidt senere. Der kom gæster.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-09 12:02

Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Det er der, du hver gang du har skrevet et indlæg skal fjerne fluebenet, så får du ingen mails, så længe spørgsmålet er åbent.

Når det først er lukket, så fungerer funktionen ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 12:09

Citat
Når det først er lukket, så fungerer funktionen ikke

hvis du skriver et indlæg i tråden.

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 03-02-09 12:42

Tak for svaret ans.

Det hjalp nu takker

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-09 13:53

Selv tak