/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke 3773
Fra : o.v.n.
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 02-02-09 01:13

Du er den "heldige" vinder af månedens udtrækning på Kandu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-09 01:17

En god ting kan ikke gøres for tit http://kandu.dk/spg131918.aspx

Endnu et stort 3773

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 01:23

Ups den havde jeg slet ikke set ( og lille mig som skal spare på point) men gratulationen er vel nemt alligevel

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 02-02-09 01:33

så blev min mistanke om snyd vedr. den månedelige udtrækning manet til jorden. Kandu ville vel ikke lade en mand der allerede er blevet snydt een gang,,,vinde igen???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-09 02:51

Citat
og lille mig som skal spare på point
Nu har jeg købt 4 af dine låste spørgsmål og min dobbeltprofil har købt 6 lukkede spørgsmål så hvis spørgsmålene ikke var købt af andre så skulle du nu ha' 100-120 point mere som du kan bruge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-09 02:56

Næh det blev tæt på 150 point

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 02:58

Tak det så jeg lige nu nu kan jeg igen stille et spørgsmål til mere end 100 point men men 3773 skal komme og skrive noget MEGET væsentlig før jeg forhøjer her, profilen skulle jo nødig ende som en guldrandet profil, 500 fra Kandu (når de får råd) og point både her og der
Jeg har lige opdaget at min foretrukne netradio ændres og måske vil kræve activeX og det dutter ikke på en Linux computer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 03:00

Helt nøjagtig har jeg 280 spørgepoint, lige nu klokken 03:15 mandag den 2. februar 2009 og det er første feriedag

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-02-09 03:02

Spar du bare på påængerne, jeg kan altid overtage "forpligtigelsen" og lave et tillykke spørgsmål til 3773

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 03:06

Næh ikke nødvendig kalorius ender med guldbelægning på så

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-02-09 08:37

Jamen tak for jeres hilsen! Det varmer sgu. Det er noget mere værdifuldt end ufremsendte check's fra kandu-tiiimet.

Nu bliver det spændende og se hvor længe man skal vente OG om man nogensinde hører fra tiiimet!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-02-09 08:39

Citat
så blev min mistanke om snyd vedr. den månedelige udtrækning manet til jorden. Kandu ville vel ikke lade en mand der allerede er blevet snydt een gang,,,vinde igen???

netop snydt en gang, den omgang var billig, vi tar den en gang til siger kandu
og sparer igen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-02-09 08:47

Som sædvanlig en dybsindig og givende kommentar fra kandu's nok mest overflødige deltager.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-09 08:51

Har faktisk lige haft "6års fødseldag" på kandu!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-02-09 10:39

Ja en god ting kan ikke gøres tit nok.
Mere tillykke 3773 og HUSK renterne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-02-09 10:40

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-02-09 10:42

Tak for svaret 3773. Jeg forhøjede en lille smule, på grund af jubilæet, er det ikke nok så må vi tage bentjuul på ordet med gevinsten med "Kandu" fødselsdagen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-02-09 10:47

Det ender med at du, Bent, pve og undertegnede bliver nødt til at få en bajer en dag! Men har PT ikke "råd" da kandu stadig er larmende tavse omkkring hvornår de påregner at betale!

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-09 11:24

Citat
Det ender med at du, Bent, pve og undertegnede bliver nødt til at få en bajer en dag! Men har PT ikke "råd" da kandu stadig er larmende tavse omkkring hvornår de påregner at betale!

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 02-02-09 12:01

Tillykke 3773
Håber så at det må gi lidt afkast !
nu sniger jeg lige et spørgsmål ind ! hvorfor kommer smilyen ikke der hvor den var tiltænkt men på første frie linje "firefox" det gør den ikke i "windows"

Ja det er sjovt nok med de føsdage i dag er det 5 år. siden at jeg overtog og flyttede ind her i mit dejlige hus.

Hvis du nu skulle være så heldig at få lidt kr. ud af kandu blir det til 90,909090909 frimærker hvad med at invitere til et KANDU træf. blot et takestref.
Til OVN. ferie på dennne årstid, nu hanker du op i lillemor og fiser en tur til Tenneriffe. Alternativt:Du er at finde udendørs iført en lille pikant sag af et par badebukser, blafre lidt med ørene og fiser derefter ind i saunaen.
Smilyen kan flyttes.

3773 og god ferie til ovn.
Højris