/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
melodi ved x-faktor
Fra : maryFlop
Vist : 891 gange
100 point
Dato : 01-02-09 20:18

jeg hørte den sidste udsendelse i x.faktor,,og hæftede mig til den melodi de unge skulle synge for blachman...noget med "nothings gonna change my mind,,,nothing´s gonna change my world...hvem var det der sang,(ja altså ikke i x.faktor.).men hvad hed gruppen..,og hvad hed melodien...tak for svar

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 01-02-09 20:22

Tror det er denne med Beatles

mvh klaudi

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 01-02-09 20:27

Det er The Beatles - Nothings gonna change my world

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-09 20:38

Det er jo så'n set den jeg linker til!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 01-02-09 20:41

nå ja havde jeg ikke set. Jeg måtte først ind i DR.dk nettv og se X-factor før jeg kunne se at det alligevel var The Beatles for maryFlop skrev "nothings gonna change my mind" og det synger de ikke. Derfor var jeg sikker på at det ikke var The Beatles med det samme jeg læste det men ja han havde skrevet forkert

Godkendelse af svar
Fra : maryFlop

Dato : 01-02-09 21:31

Tak for svaret Klaudi--jeg havde også en svag anelse om at det kunne være the beatles...nu kan jeg rigtig nyde den..hej

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 01-02-09 22:02

Beatles er altid godt - du er måske fra den årgang !!!

FrejaFlop

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-02-09 10:35

Velbekommen, ja det en go' melodi den

mvh klaudi

Kommentar
Fra : maryFlop

Dato : 02-02-09 17:36

hej til freja flop..
ja jeg er fra den tid m the beatles..må nu nøjes m the botleg beatles...har lige været i falkoner salen,,hele salen kogte til sidst..hej fra maryflop