/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opdatering xp
Fra : ultra2
Vist : 2275 gange
100 point
Dato : 01-02-09 18:38

nu har jeg opdateret med den ny sp
så kommer den og siger at min office pak ikker ægte
den er fra 2003 og det er minhvad gør man så

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 01-02-09 18:53

Jeg havde det samme problem. Jeg slettede xp3 igen.
Den kørte godt inden så det gør den så igen.
Uden opdatering af xp3

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 01-02-09 19:09

Microsoft Framework 3.5 Service Pack 1

det kom med denne opdatering

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 01-02-09 19:24

Hvis din Officepakke er ok kunne du måske prøve Office Update og se om Pakken bliver godkendt her:
http://office.microsoft.com/da-dk/downloads/maincatalog.aspx?lc=da-dk

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-02-09 19:26

Den sidste Microsoft  opdatering bestod godt nok af Framework 3,5 servicepack 1. Den anden opdatering hedder: "Office Genuin Advantage Notifications" (KB 949810)Når man har hentet den, kan den ikke slettes.
Til gengæld har Microsoft med den opdatering fået lagt en kontrollant ind på din Pc. og kan dermed gøre dig (og alle andre) opmærksom på, at din Office ikke er ægte.

Mvh

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 01-02-09 19:44
Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 01-02-09 19:55

jeg har droppet 2003 og instaleret 2007 istedet

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 01-02-09 20:21

Det var jo også en løsning

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-02-09 20:46

Hvorfor skal Microsoft bestemme hvad vi skal have på vores personlige PC. Jeg vil ikke lade mig pådutte nogle programmer fra dem.
Din løsning var måske af downloade Open Office, virker som den Bill Gates har lavet, den er gratis, bruges af mange og er kombatibel med Microsofts Officepakke.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 01-02-09 21:56

Hej ultra2.
Vedr. dit spørgsmål om at du får at vide, at dit Office Program ikke er ægte, kan jeg oplyse dig om, at hvis du også har hentet den opdatering, jeg omtaler tidl. her på tråden, der hedder:" Office Genuin Advantage Notifications"  så er det den,  der fortæller dig, at dit Office Program ikke er ægte.Den ligge i  Tilføj/fjern hvor den ikke kan slettes!

Mvh
Joan

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 02-02-09 07:36

Godmorgen,

Blot lige en kommentar til at Office Genuin ikke kan afinstalleres. Det er ikke rigtigt - omstændig proces ja - men jeg havde problemet med at den poppede op hele tiden på den ene af mine maskiner men lidt søgen på nettet kom med løsningen. jeg husker ikke lige linket men jeg googlede remove windows genuine ........

Bluesky

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 02-02-09 11:03

Hej bluesky og god formiddag.Tak for oplysningen om afinstallering af Microsoft  Office Genuin. Det vil jeg da straks gå i gang med at forsøge.Der har lagt sig et irriterende ikon på min værktøjslinie, og det popper med mellemrum op i Words, når jeg arbejder der.  Mit  "ægte"  Office program 2003 er installeret på min nye Acer bærbare i 2005 og har virket ufejlbarligt lige siden, og nu har den sidste Microsoft Update altså lagt det irriterende subjekt ind på min Pc. Takket være din oplysning vil jeg straks forsøge at fjerne det.  Undskyld ultra2, at jeg "misbruger" din tråd, men det kan jo være, det også har din interesse.MvhJoan (maxhankat)

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-09 15:16

Prøv denne genvej som beskriver hvordan man fjerner opdateringen.

http://www.trucchetti.com/da/2008/10/29/rimuovere-oga-office-genuine-advantage-kb949810/

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 03-02-09 15:26

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-02-09 22:14

Selv tak.