/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hp bærbar i netto god???
Fra : return
Vist : 1579 gange
27 point
Dato : 31-01-09 18:36

hej kender en der gerne vil købe den bærbar pc fra hp de har på tilbud i netto fra imorgen den findes i netto reklamen

mit spørgsmål er vil den kunne spille spil som need for speed og er det ellers en god pc eller skal han finde en billig et andet sted ??

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-09 18:56
Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-09 18:58

linket er ok man kommer bare inde på ettos side og her skal man klikke på fanebladet tilbud så kommer der en kasse hvor man så klikker på hp

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-09 19:09

sover i alle sammen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-01-09 19:11

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-01-09 19:13

Nej god ikke.
Kender flere HP ejere der har skiftet bundkort under garanti tiden.
èn kunde har enda fået nyt bundkort to gange

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-01-09 20:10

netto er en billig lorte butik og alt hvad de sælger er noget lort. lort lort lort så det sagt.
Hvis du nu har et problem med den så kan du helt sikkert ikke få noget hjælp hvis du har købt den i netto.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-09 23:35

En Hp er ..en Hp ..og så er det fuldkommen ligemeget i hvilken butik den er købt.

Kast et blik på Zepto i stedet, hvis du vil ha' en billig maskine:

http://www.zepto.dk/Shop/Default.aspx

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 27 point
Dato : 31-01-09 23:53

Jeg har ingen kendskab til HP bærbare, men er meget godt tilfreds med deres stationære computere, den du har fundet ER billig set i forhold til hvad den kan, hjemmesiden for Need for speeds oplyser
Citat
EA understøtter ikke og har aldrig understøttet bærbare pc'er eller laptops. Dette skyldes at producenterne af laptops ofte lukker for nogle vigtige funktioner typisk på grafikkortet, processoren eller andre vigtige elementer.

Dette gør at vi som spil producent ikke kan regne med at de bærbare computere er pålidelige til at teste spil på og udføre dem.

Derfor beklager vi desværre at dit spil ikke kan køre på din nuværende computer, og henviser til at vi siden vi begyndte at producere spil har skrevet bag på vores EA æsker at "laptop modeller ikke understøttes"
så ud fra den oplysning kan det ikke anbefales at købe bærbar til spil, tør i tage chancen og prøve om den kan køre spillet, den er kraftig nok til at den burde kunne, der er andre bærbare computere af andre fabrikater som til samme pris har de samme kvalifikationer, for eksempel Acer Travelmate: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2733 stor set de samme specifikationer men stadig en bærbar og de er ikke udviklet til spil, men kan måske godt bruges

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-09 00:02

I kunne jo også lægge vejen forbi Aldi og se på den meget billige Medion bærbare: http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_05/OFF01.SHTML der får i virkelig noget for pengene, engang var der problemer med deres Medion support, men det er løst

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 01-02-09 09:35

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-09 11:33

Selv tak, tør man spørge - hvad valgte i ?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 01-02-09 12:22

fin pc til worms og doom duke 3d