/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar til max 4.000 kr.
Fra : kylco
Vist : 671 gange
100 point
Dato : 31-01-09 17:35

Hej Alle jer der har forstand på pc'ere.

Vi vil have en ny bærbar til max 4 K. Har du set en godt tilbud nogen steder??

Føtex (side 69)har fra i morgen en Thoshiba, Pentium Dual Core, 2,0 Ghz, Model Satelite L300-1ar. 3072 MB DDR2 ram, 250 gb harddisk. Trådløs netværk

Elgiganten (side 3) har en Compag, Celeron Dual Core Core processor, Prescq60109EO , 3072 MB DDR2 ram med 320 gb harddisk. Der står intet om netværk.

Hvilken processor er hurtigst af de 2 og hvad ser ud til at være bedst??

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 31-01-09 17:40

det er elgigantens helt klart og jeg synes også du skulle vælge den, den har selfølig trædløs netværk det har alle bærbar der sælges idag, men elgigantens PC har større hardisk og den er hurtigere i sig selv, så jeg vil foreslå at du valgte den :)

MVH MuGG3K

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-09 17:41

Hej med dig.
Citat
Elgiganten (side 3) har en Compag, Celeron Dual Core Core processor, Prescq60109EO , 3072 MB DDR2 ram med 320 gb harddisk. Der står intet om netværk.

Jeg vil ikke råde dig med hensyn til køb.
Men jeg vil gi' dig et godt råd.....hold dig langt væk fra El giganten med køb.
Der er ikke andet end problemer hvis der er noget i vejen .

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 31-01-09 17:42

Toshibaen er hurtigt og så har den dobbelt så meget garanti som hpèn.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 31-01-09 18:20

Jeg vil give piaskov ret - hold dig langt væk fra Elgiganten. Man kan fristes af deres billige varer, men så snart der er noget galt med varerne, oplever man ikke andet end vrangvilje fra Elgigantens side, og fortryder inderligt, at man har lagt sit køb der.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-02-09 00:15

Den her koster så 500 kroner for meget, men mon ikke i kan finde de sidste kroner også, der er virkelig noget for pengene, jeg har selv en lidt ældre Medion og flere jeg kender har også Medion, alle er glade for at de valgte netop Medion, supporten fungerer også nu, for et par år siden gik deres partner konkurs og der var nogle problemer, de er løst
http://www.aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_05/OFF01.SHTML

Godkendelse af svar
Fra : kylco

Dato : 01-02-09 14:28

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-02-09 09:07

Selv tak.