/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvd + skiver kan de iso??
Fra : return
Vist : 528 gange
10 point
Dato : 31-01-09 16:07

hej lige et lille spørgsmål har jo downloadet windows 7 og gemt det i en mappe har så lige købt mig nogle dvd + skiver kan de godt brænde den fil eller skal det være minus skiver ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-09 16:15

De fleste nyere brændere kan brænde begge dele.

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-09 16:29

kan fortælle at jeg lige har brændt den ned på en skive men når man sætter den i den aml pc i dvd drev ja så starter den bare op med xp som jo er på den troede at den ville gøre som min xp cd den drøner bare at sted når man putter den i drevet hvad er der galt skal ens alm pc da først helt formaterer den og så sætte dvd skiven i dvd drevet ??

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-09 16:39

har lige prøvet at sætte den brændte dvd skive i min bærbar men der sker ikke noget den køre kin ganske lidt ig så stopper den hvad er der mon galt nogen der ved det er det måden man har downloadet det på ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-09 17:08

Altså:
Download filen som nu er en iso fil og gem på skrive bordet.
start printerprogrammet >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> find noget med brænd image.

Hvilke muligheder har du når brænderprogrammet er startet.

Ps. Det koster nok for mange DVD'er bare at brænde løs...............................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-09 17:09

Du har brændt isoen forkert....

Enten som multisession (skiven ikke lukket) eller du har blot kopieret filen....

HVAD ligger på skiven EFTER du har brændt den (filer)

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-09 17:30

refi>>> der burde ligge den fil men kan faktisk ikke åbne dvd skiven når jeg sætter den i drevet begynder den at læse men så tilter den og fryser sig fast

så må ha gjort et eller andet forkert ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 31-01-09 17:47

Citat
den fil

Der skulle gerne ligge lidt mere - en iso kan ikke installeres....

Som sagt hvis ikke det er SAMME drev som den er brændt på, kan årsagen være at den ikke er lukket og derfor ikke kan læses af andre end det drev den er brænt på....

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 31-01-09 18:30

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-09 18:32

Selv tak

Fandt du løsningen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-09 20:12

Return - hvorfor bruger du ikke den hjælp du får........................................