/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vinxp systemoplysninger
Fra : ultra2
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 30-01-09 16:48

systemoplysninger er vist med en blå prik med et i
hvordan aktivere jeg det igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-09 17:04

øhhh - det er kun når du ser den før du åbner formodentlig - og sådan skal det være - altså hvis du kigger under tilbehør

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 17:17

jeg kan ikke åbne den

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-09 17:52

Højreklik Denne Computer - egenskaber og så er det der.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 18:05

egenskaber for system nej det er ikke det jeg mener

hedder det ikke watson eller sådan noget hvor man kan teste skærm lyd mm

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 18:08

jeg skal ind og teste lyd for jeg har lavet min vista om til xp dv9889eo

jeg kan nemlig ikke få lyden til at virke

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-09 18:10

Gå ind i kontrolpanel, der har du nok en seperat mappe for din lyd.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-09 18:12

Gå ind i systemoplysninger og se om dit lydkort har den rigtige driver. Om der er et gult mærke ved.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 18:13

der er verken røde eller gule mærker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-09 18:50

Ind i Kotrolpanel og åbne Lyde og lydenheder, klik på fanebladet Stemme, klik på Test hardware og test og indstil først din mikrofon, klik på Næste for at teste og indstille højtalerne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-09 18:52

Du har slettet Vista og lagt XP på computeren, så skal du lige først have en lyddriver som virker med XP, ellers kan du ikke komme videre

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 18:56

det har jeg alle driver er instaleret
men jeg kan ikke komme ind og sætte kryds ved højtaler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-09 19:05

Citat
men jeg kan ikke komme ind og sætte kryds ved højtaler
jeg ved ikke helt hvad du mener prøv at forklare lidt mere præcis

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 20:22

lydenhed siger ingen lydenhed
men under hardvare er der lydenhed
lydstyrke kan ikke stilles /højtaler instillinger kan ikke stilles

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 20:26

conexant high definition smart audio 221. denne enhed virker korrekt

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 20:28

drwatson.exe ingen fejl fundet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-01-09 20:29

Citat
denne enhed virker korrekt
det er jo det den ikke gør, eller ? Du skal have en lyddriver som kan virke under Windows XP

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 30-01-09 21:27

det er nøjagtig den samme lyd driver som der er i min vista
bare til xp

den eneste forskel jeg kan se er at alt under lyddriver i vista er conax
i xp er der jo alle dem til ældre lyd mm måske de skal fjernes men hvordan for de komme tilbage ved genstart

Annuller spørgsmålet
Fra : ultra2

Dato : 31-01-09 21:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål