/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 7 download?
Fra : return
Vist : 586 gange
20 point
Dato : 30-01-09 10:43

hej

hvor kan man downloade windows 7 og hvis man stadig kan downloade brænder man den så bare over på en cd`rom som en iso fil og så kan den bruges til at installere med på ens pc

Kommentar
Fra : peque

Dato : 30-01-09 10:45

Taste windows7 download ind på google kommer med:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/beta-download.aspx

og ja det er en ISO fil som brændes ud og installeres.
Kan også mountes via Virtual software

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-01-09 10:45

Det er slut med download fra microsoft på 7èren

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 30 point
Dato : 30-01-09 10:46
Kommentar
Fra : peque

Dato : 30-01-09 10:46

Passer ikke - den er forlænget frem til 10 eller 12 febuar pga den store efterspørgsel

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-01-09 10:47

OK

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-01-09 10:53

skal man bekræfte i windows live før man kan downloade for klikker på 32bit og vælger engelsk ogklikker go så kommer siden frem med at man skal bekræfte med sin live konto er det korrekt at det skal være sådan før man kan downloade den ??

Kommentar
Fra : peque

Dato : 30-01-09 10:56

Du skal bekræfte således at du logger ind - så de ved hvem der tester den.

Så ja du skal logge ind for at kunne hente denne

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 30-01-09 14:29

og allerede nu er der hacks på nettet så den kan køre til man dør..........

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 30-01-09 17:22

Tak for svaret bentjuul.