/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Forlovelsesring/vielsesring
Fra : BerndJ
Vist : 749 gange
100 point
Dato : 29-01-09 11:41

Kan en forlovelsesring/vielsesring gøres "mindre"? Min er blevet for stor, taber den af og til hvis jeg ikke passer på (har enten tabt mig eller købt den for stor, eller begge dele). HVIS det kan lade sig gøre, hvor meget koster det??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-09 11:46

Den kan godt gøres mindre, men hvor meget det kommer til at koste ved kun guldsmeden.

Så kontakt nogle guldsmede og få svar på spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 29-01-09 11:51

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-09 11:56

Selv tak ... jeg håber at ringen kommer til at passe, men husk at i kulde bliver fingrene tyndere

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 30-01-09 11:12

jeg er guldsmed, men kan ikke svare konkret uden at se ringen. Er den glat kan den let formindskes, mens du venter jeg ta`r 50-100.-
..er den med mønster/blandet guldfarve eller sten er det mere besværligt !