/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
dvd-recorder,tv, zaptor
Fra : risvej07
Vist : 921 gange
100 point
Dato : 29-01-09 09:23

jeg har et sony 40d3500 tv og en sony hxd 970 og der har virket fint, så fik jeg en zaptor,
og siden har jeg ikke kunne få kanalerne ind på hxd, jeg synes at jeg har prøvet alle mulig tilslutning, og indstillinger, men nej. er der nogen der har en opsætning der virkr, der er ingen hjælp at hente hos stofa!!
vh poul

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-01-09 10:00

Nej jeg kender ikke den pågældende hxd og jeg har Phillips TV,
men stiller det nye digitale TV mon større krav til dvd recordere?
Det er ikke noget udbyderne har interesse i at nævne...

Når jeg gerne vil følge denne tråd er det fordi jeg er interereseret i zaptor og stofa support...
Har du ingen problemer med at få dit fjernsyn til at vise digital HD TV?
Og omfatter stofa´s support kun TV kanal adgang, eller er der slet ingen hjælp at få??

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 29-01-09 10:14

ingen problem med HD TV, da det er et HD TV og og der er købt adgang til HD kanaler

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-09 11:04

Du løber ind i flere mulige problemer....

Det første kan være at din optager "nægter" at optage kopibeskyttet materiale (det er så godt som alle HDkanaler)

Det næste kan være at selve HDmodtageren ligger i Zaptor hvorved det IKKE er muligt at optage andet end det man ser (det er jo den du skifter kanaler på)

At Stofa ikke er til meget hjælp kan ikke undre...
Kopibeskyttelses signalet bliver sent fra kanaludbyder og Stofa sender det blot videre UDEN at fjerne kopibeskyttelsen. (det er jo forbudt at kopiere digitalt )

Hvordan alt dette kommer til at fremstå når ALT hen af vejen sendes digitalt, må stå hen i det uvisse.

Enten skal loven laves om eller alle DVDoptagere bliver ubrugelige....

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-01-09 11:24

Prøv at søge på zaptor her:
http://www.recorder.dk/

Annuller spørgsmålet
Fra : risvej07

Dato : 17-02-09 13:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål