/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tast 1= telefonsvarer??
Fra : werter
Vist : 1095 gange
100 point
Dato : 29-01-09 08:44

Jeg udskiftede en gammel Nokia med en brugt Nokia 6300 og flyttede kortet over.
Åbningskoden fulgte fint med, men når jeg vil aflytte min telefonsvarer ved at holde "1-tasten" nede, ringer den et helt andet nummer op end det nummer, hvor jeg tidligere har hentet mine beskeder mv via 1-tasten.
Hvordan programmerer man telefonen om til at ringe til ens rigtige telefonsvarer-nummer??? Jeg har prøvet og prøvet at finde stedet via menuerne - og forsøgt at finde svaret i den 110 sider tykke manual. Alt forgæves. Sonofons telefon-service yder ingen hjælp til dette spørgsmål...
Kan nogen hjælpe???
Vl h Werter

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 29-01-09 09:14

I vejledningen står der

Citat
Tryk på og hold 1 nede for at ringe til telefonsvareren.
Du kan redigere nummeret til telefonsvareren ved at vælge Menu > Beskeder >
Talebeskeder > Telefonsvarernr.:.

Har du gjort det, nu er det jo en anden telefon du bruger.

Godkendelse af svar
Fra : werter

Dato : 29-01-09 09:50

1000 tak for svaret ans. Det var lige det, jeg søgte efter - hvordan jeg så end har kunnet overse, at der stod at man også kunne REDIGERE nummeret det pågældende sted - jeg troede bare nummeret stod der som en oplysning.
Men må jeg så stille dig et personligt spørgsmål: Så længe jeg har brugt KANDU har jeg været vildt imponeret over din alvidenhed inden for en lang lang række vidtforskellige områder. Og ikke mindst, at du har/ta'r dig tid til at undersøge ting for dine spørgere, hvis du ikke lige har svaret på rede hånd. Hvordan bærer du dig ad? Om du så var journalist eller lærer ville det kun være en delvis forklaring. Tak i alle tilfælde for at du gider dele ud af din "alvidenhed" og din tid til alle os, der ikke engang kan finde ud af at læse en manual!
De bedste hilsener fra
Werter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-01-09 12:00

Selv tak

Jeg læste brugervejledningen her

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6300_UG_da.pdf

der står det også med lidt større bogstaver