/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
EasyCap fra VHS til DVD
Fra : maya123
Vist : 2690 gange
300 point
Dato : 28-01-09 18:55

EasyCap fra VHS til DVD

Billedet går fint igennem, men der er ingen lyd?

http://www.coolstuff.dk/EasyCAP_Video_Capture

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-01-09 19:15

skaf en maskine som klarer direct dubbing.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-09 19:41

Citat
Billedet går fint igennem, men der er ingen lyd?

Forkert tilslutning eller forkert indstilling i komputerens program...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-01-09 23:30

Jeg støtter Teil, det vil være en løsning du vil få langt mere glæde af.
Jeg har valgt denne løsning, og det giver mig mulighed for en langt mere smart redigering af de film som jeg overføre, da jeg lægger dem ind på den indbyggede harddisk, hvor jeg så kan klippe og klistre i filmen, før de brændes ud på en DVD.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 29-01-09 06:55

Hej

Tak for svar

Jeg forstår ikke? Hvilken maskine, mener I.

Er desværre ikke god til dette.

Der er i forvejen brugt rigtig mange penge på disse convertere, nu også en EasyCap.

Men der er også købt et par andre fra Aldi, som ikke virkede.

Nu har EasyCap, endelig vist at billedet går igennem, men desværre ingen lyd.

Har I en løsning til EasyCap, hvilke indstillinger skal den stå på.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-01-09 07:29

Køb en maskine med både vhs og dvd og evt. harddisk, så kan du kopiere ra det ene til det andet og omvendt.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 29-01-09 10:30

Da EasyCap har egen lyddel skal du fortælle programmet at du vil bruge det.

Har du XP kan du vælge det i Kontrolpanel>Lyde fanen Lydenheder,
aner ikke hvor det er i Vista!

Du må os kunne finde det et eller andet sted i capture programmet.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-01-09 11:07

PS
Er det Ulead Videostudio du har finder du det under Capture,
find knappen Options, her vælger du Video and Audio Capture Property Settings,
på fanen Source vælger du USB lyd-enhed under Audio.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 29-01-09 11:32

Hej klaudi

Jeg tror du er på rette spor.

Jeg skal lige have fat i min nevø, da det er ham, der sidder med dette.

(Jeg opgav nemlig)

Ja, jeg mener det var Ulead Videostudio som fulhte med, i pakken.

Jeg skriver så snart nevøen har afprøvet, ok

Fortsat god dag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-02-09 17:24

Nå hvon gik det? Går ud fra det virker, eller hva'?

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 19-02-09 11:46

Hej klaudi

Ja, du må meget undskylde, at jeg skriver lidt sent

Min nevø har ikke set på det endnu, han har ret travlt med studier.

Nu lukker jeg spørgsmålet og så må han afprøve, når han får tid.

Vi kan vel altid stille et nyt spørgsmål, hvis der bliver problemer

Mange tak og god dag

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 19-02-09 11:47

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-09 12:22

Det var så lidt, håber i får det til at virke

mvh klaudi