/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
male en lejlighed på 85 m2pris
Fra : steffen15
Vist : 3928 gange
100 point
Dato : 27-01-09 17:09

hej jeg står og skal flytte har boet i min lejlighed i 9 måneder (er ikke ryger) hvad koster det ca og male en lejlighed på 85 m2??? bare for at se om min udlejder tager røven på mig igen!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-01-09 17:14

mener du hvad prisen er kun for malingen ? eller for arbejdet eller begge dele ?

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 27-01-09 17:15

både maling og den sorte maler han plejer at ansætte

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-09 17:32

Hende her har et godt ry - spørg hende http://www.sannes-malerforretning.dk/

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 27-01-09 17:38

Hvor i landet er det, da der er prisforskel på hvor det er.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-09 17:40

Steffen har tidligere antydet VEJLE. Derfor Sanne. Hendes foretning ligger lige udenfor Vejle. Og på hjemmesiden angiver hun at hun laver uforbindende tilbud. Iøvrigt må Steffen da selv istandsætte lejligheden. Prøv at kontakte udlejer om dette. Hvis han vil lave rævestreger med sort maler, kan du nemt jage en pind i hjulet på dette. Forlang en kopi af kvitteringen.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 27-01-09 17:53

han arbejder ved HtH køkkener der får vi sikkert bare en reging fra ()=

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-01-09 19:30

HTH er ikke malere! Og med mindre noget er særligt specificerert, har vdu ret til at vide hvad tingene koster og eventuelt selv at få en håndværker til at ordne det - men selvfølgelig efter behørig aftale med udlejer. Laver denne lusk er det ualmindelig nemt at indkredse og det kan ret nemt forhindres.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-01-09 19:32

Hej.
Prøv at se her.
www.henttilbud.dk

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-09 20:52

DET KOMMER RIGTIG MEGET AN PÅ I HVILKEN STAND DIN LEJLIGHED ER, MEN MALING OVERALT, VÆGGE, LOFTER OG NYE GULVTÆPPER, KAN NEMT LØBE OP I CA. 16000,- KR.

HVIS DET HELE ER PÆNT KAN DET MÅSKE GØRES FOR CA. 7000,- KR UDEN TÆPPER.

DA DU SIKKERT SELV HAR INDVENDIG VEDLIGEHOLDELSE, ER DER JO IKKE NOGEN DER SIGER, AT DU IKKE SELV MÅ MALE, OG GØRE I STAND IMENS DU BOR DER.

HVIS DET ER GJORT PROFF. SKAL DER JO IKKE MALES NÅR DU FLYTTER, DU KAN JO BEDE OM SYN OG SKØN AF 2 MALERE, SÅ ER DET SIKKERT HURTIGT AFGJORT.

HELD OG LYKKE MED FLYTNINGEN.

VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-01-09 04:24

Forhåbentlig ikke samme udlejer som i den her tråd:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=124517

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 30-01-09 18:36

Tak for svaret AG112.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 03-02-09 08:02

SELV TAK, HÅBER DET GIVER DIG EN FORNEMMELSE AF EVNT. OMKOSTNINGER.

VENLIGST
AG112