/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
white usher - go' løsning :-)
Fra : Line99
Vist : 548 gange
40 point
Dato : 27-01-09 10:19

Accepteret svar
Fra : white usher

Modtaget 50 point
Dato : 27-01-09 10:24

ja, der findes mange programmer, og der nogle med 3D effekter, men de mere lidt mere RAM, end den første link!

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 27-01-09 10:29

Hvis du kender flere må du da godt hoste op med nogle, men det du er kommet med er ret morsomt, når det inddeler skærmen i 4 og man bare kan klikke rundt. Har ikke kigget så meget på det endnu, men måske kan det se ud til at den ikke opdaterer skærmene til sidste real-time 'ting' som jeg har gjort... Men fin løsningsmulighed til mit spm. tak

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 27-01-09 10:30

Tak for svaret white usher.

Kommentar
Fra : white usher