/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
erhvervs lejemål
Fra : gandimand
Vist : 706 gange
100 point
Dato : 26-01-09 20:48

hej

nogen herinde der kender til nogen sider hvor man kan købe hotel/vandrehjem osv i thailand ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-01-09 20:52
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-01-09 20:56
Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-09 00:48

Gennem mine snart 15 år i Thailand har jeg nok set 100 vis af folk starte guesthouses, restauranter, barer etc, for at lukke indenfor et år igen.
Du er nok forsent ude de veletablerede steder. Det skulle du have gjort for 20 år siden. Nu er de overalt, og medmindre du finder et, direkte på de velbesøgte gader-som jo nok ikke er til salg, fordi de kører strygende, så kan det ikke betale sig. Husk også at du ikke vil få det til at køre med mindre du selv er der hele tiden og ikke ansætter thaier til at passe det. (og slet ikke din Thai kæreste hvis du har een)
Men regn med at putte penge i projektet de første par år.
Men tænker du fremad, så find noget i Trat, som vil blive det næste store turistmål indenfor få år. Her kan du stadig finde noget billigt, evt nogle townhouses du bygger sammen. Det er billigst at starte fra bunden, og så bygge det op. Arranger ture og udflugter, lav færdige programmer, og kontakt hjemlige rejsebureauer, så kan du måske få nok til at det kan løbe rundt, men som jeg tidligere skrev, så tjener du ikke penge hvis du ikke er her selv konstant og følger nogle ganske få regler. Men skriv en personlig besked hvis du vil have mere hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : gandimand

Dato : 27-01-09 17:53

Tak for svaret tararam. jeg skriver helt sikkert tilbage :)