/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Hvad betyder den her fejl
Fra : Duno
Vist : 278 gange
100 point
Dato : 28-03-03 13:03

Jeg får følgende fejl hvad betyder den... hvor er min fejl???

Microsoft VBScript compilation error '800a0401'

Expected end of statement

/kb2/forum3/admin_avatar_home.asp, line 62

Response.Write   "         <tr>" & vbNewLine & _

<%
if Session(strCookieURL & "Approval") <> "15916941253" then
   scriptname = split(request.servervariables("SCRIPT_NAME"),"/")
   Response.Redirect "admin_login.asp?target=" & scriptname(ubound(scriptname))
end if
Response.Write   " <table border=""0"" width=""100%"">" & vbNewLine & _
      " <tr>" & vbNewLine & _
      " <td width=""33%"" align=""left"" nowrap><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & " <a href=""default.asp"">All Forums</a><br />" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & " <a href=""admin_home.asp"">Admin Section</a><br />" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconBlank,"","") & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpenTopic,"","") & " Avatar Home<br /></font></td>" & vbNewLine & _
      " </tr>" & vbNewLine & _
      " </table>" & vbNewLine & _
      "<table border=""0"" cellpadding=""0"" cellspacing=""0"" align=""center"">" & vbNewLine & _
      " <tr>" & vbNewLine & _
      " <td bgcolor=""" & strPopUpBorderColor & """>" & vbNewLine & _
       "      <table border=""0"" cellspacing=""1"" cellpadding=""1"">" & vbNewLine & _
      "         <tr>" & vbNewLine & _
Response.Write   "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strHeadCellColor & """ align=""center""><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """ color=""" & strHeadFontColor & """><b> My Avatar Addon Setting </b></font></td>" & vbNewLine & _
      "         </tr>" & vbNewLine & _
      "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strPopUpTableColor & """><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
      "            <br /><UL>" & vbNewLine & _
       "            <LI><a href=""admin_my_avatar.asp"">My Avatar Addon</a>    </LI>" & vbNewLine & _
"            <LI><a href=""admin_unapproved_avatar.asp"">Approve/Hold Avatars</a>    </LI>" & vbNewLine & _
"            </UL>" & vbNewLine & _
"            </font></td>" & vbNewLine & _
   "         </tr>" & vbNewLine
   "      </table>" & vbNewLine & _
   " </td>" & vbNewLine & _
   " </tr>" & vbNewLine & _
      "</table><BR>"

WriteFooter
Response.End
%>

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 28-03-03 13:42

Se det er jo ikke lige til at se hvor linie 62 er i det du har sendt ind, og så vidt jeg kan tælle er der kun 37 linier her.

Prøv det her :

<%
if Session(strCookieURL & "Approval") <> "15916941253" then
scriptname = split(request.servervariables("SCRIPT_NAME"),"/")
Response.Redirect "admin_login.asp?target=" & scriptname(ubound(scriptname))
end if
Response.Write "<table border='0' width='100%'>" & vbNewLine & "<tr>" & vbNewLine & "<td width='33%' align=''left'' nowrap><font face=" & strDefaultFontFace & " size=" & strDefaultFontSize & ">" & vbNewLine & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,",") & " <a href='default.asp'>All Forums</a><br />" & vbNewLine & getCurrentIcon(strIconBar,",") & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,",") & " <a href='admin_home.asp'>Admin Section</a><br />" & vbNewLine & getCurrentIcon(strIconBlank,",") & getCurrentIcon(strIconBar,",") & getCurrentIcon(strIconFolderOpenTopic,",") & " Avatar Home<br /></font></td>" & vbNewLine & "</tr>" & vbNewLine & "</table>" & vbNewLine & "<table border='0' cellpadding='0' cellspacing='0' align='center'>" & vbNewLine & "<tr>" & vbNewLine &"<td bgcolor=" & strPopUpBorderColor & ">" & vbNewLine & "<table border='0' cellspacing='1' cellpadding='1'>" & vbNewLine & "<tr>" & vbNewLine
Response.Write "<tr>" & vbNewLine & "<td bgcolor=" & strHeadCellColor & " align='center'><font face=" & strDefaultFontFace & " size=" & strDefaultFontSize & " color=" & strHeadFontColor & "><b> My Avatar Addon Setting </b></font></td>" & vbNewLine & "</tr>" & vbNewLine & "<tr>" & vbNewLine & "<td bgcolor=" & strPopUpTableColor & "><font face=" & strDefaultFontFace & " size=" & strDefaultFontSize & ">" & vbNewLine & "<br /><UL>" & vbNewLine & "<LI><a href='admin_my_avatar.asp'>My Avatar Addon</a></LI>" & vbNewLine & "<LI><a href='admin_unapproved_avatar.asp'>Approve/Hold Avatars</a> </LI>" & vbNewLine & "</UL>" & vbNewLine & "</font></td>" & vbNewLine & "</tr>" & vbNewLine & "</table>" & vbNewLine & "</td>" & vbNewLine & "</tr>" & vbNewLine & "</table><BR>"
WriteFooter
Response.End
%>

Kopier det og sæt det ind.

Mvh

sMorch

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 28-03-03 14:57

Hej Duno
Du skriver i sidste linie : WriteFooter. Tror du ikke det skal være Response.writeFooter.

Lis Jensen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-03 15:29

Hej smorch!
Skal der ikke være afstand mellem &og_ ved linieskift midt i en kode i VBScript.
Bare et lille spørgsmål - for det skal der være i Visual Basic.
Emesen.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 28-03-03 20:20

Jo det mener jeg, men jeg bruger det aldrig, da det hele bliver hamrende uoverskueligt. Mit forslag herover er da også barberet ned til to alt for lange linier; personligt havde jeg delt det op i mange korte response.write dele.

Mvh
sMorch

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-03-03 21:51

Som jeg ser Duno's kode er der ikke afstand mellem &og_ ved linieskift.
Emesen.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 28-03-03 23:28

Nej - men der er også noget galt med " - der mangler en eller er en for meget

Kommentar
Fra : Duno

Dato : 28-03-03 23:53

nu skal i se selve koden.....

det er det punkt som er markeret med

'##### My Avatar addon 1-1 :

som er vigtigt....

jeg forstår simpelthen ikke hvad jeg skal gøre

første nedenstående tekst er den der viser hvor og hvad jeg skal rette

<%
if Session(strCookieURL & "Approval") <> "15916941253" then
   scriptname = split(request.servervariables("SCRIPT_NAME"),"/")
   Response.Redirect "admin_login.asp?target=" & scriptname(ubound(scriptname))
end if
Response.Write   " <table border=""0"" width=""100%"">" & vbNewLine & _
      " <tr>" & vbNewLine & _
      " <td width=""33%"" align=""left"" nowrap><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & "&nbsp;<a href=""default.asp"">All&nbsp;Forums</a><br />" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & "&nbsp;<a href=""admin_home.asp"">Admin&nbsp;Section</a><br />" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconBlank,"","") & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpenTopic,"","") & "&nbsp;Avatar&nbsp;Home<br /></font></td>" & vbNewLine & _
      " </tr>" & vbNewLine & _
      " </table>" & vbNewLine & _
      "<table border=""0"" cellpadding=""0"" cellspacing=""0"" align=""center"">" & vbNewLine & _
      " <tr>" & vbNewLine & _
      " <td bgcolor=""" & strPopUpBorderColor & """>" & vbNewLine & _
       "      <table border=""0"" cellspacing=""1"" cellpadding=""1"">" & vbNewLine & _
      "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strHeadCellColor & """ align=""center""><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """ color=""" & strHeadFontColor & """><b>&nbsp;Avatar Setup&nbsp;</b></font></td>" & vbNewLine & _
      "         </tr>" & vbNewLine & _
      "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strPopUpTableColor & """><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
      "            <br /><UL>" & vbNewLine & _
       "            <LI><a href=""admin_avatar_settings.asp"">Avatar Settings</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
    " <LI><a href=""admin_add_avatar.asp"">Add New Avatar</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
    "            <LI><a href=""admin_review_avatar.asp"">Review/Edit Avatars</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
    "            <LI><a href=""admin_avatar_mass_add.asp"">Mass Avatar Add</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
    "            </UL>" & vbNewLine & _
    "            </font></td>" & vbNewLine & _
   "         </tr>" & vbNewLine
'##### My Avatar addon 1-1 : remove above line & _ and add below 11 lines
Response.Write   "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strHeadCellColor & """ align=""center""><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """ color=""" & strHeadFontColor & """><b>&nbsp;My Avatar Addon Setting&nbsp;</b></font></td>" & vbNewLine & _
      "         </tr>" & vbNewLine & _
      "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strPopUpTableColor & """><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
      "            <br /><UL>" & vbNewLine & _
       "            <LI><a href=""admin_my_avatar.asp"">My Avatar Addon</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
"            <LI><a href=""admin_unapproved_avatar.asp"">Approve/Hold Avatars</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
"            </UL>" & vbNewLine & _
"            </font></td>" & vbNewLine & _
   "         </tr>" & vbNewLine
'########## My Avatar addon ########## (Remember below line add Response.Write !!)
Response.Write   "      </table>" & vbNewLine & _
   " </td>" & vbNewLine & _
   " </tr>" & vbNewLine & _
      "</table><BR>"

WriteFooter
Response.End
%>

denne tekst er den det skal rettes i... denne tekst virker som den er nu.. uden opdateringer....

<%
if Session(strCookieURL & "Approval") <> "15916941253" then
   scriptname = split(request.servervariables("SCRIPT_NAME"),"/")
   Response.Redirect "admin_login.asp?target=" & scriptname(ubound(scriptname))
end if
Response.Write   " <table border=""0"" width=""100%"">" & vbNewLine & _
      " <tr>" & vbNewLine & _
      " <td width=""33%"" align=""left"" nowrap><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & " <a href=""default.asp"">All Forums</a><br />" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & " <a href=""admin_home.asp"">Admin Section</a><br />" & vbNewLine & _
      " " & getCurrentIcon(strIconBlank,"","") & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpenTopic,"","") & " Avatar Home<br /></font></td>" & vbNewLine & _
      " </tr>" & vbNewLine & _
      " </table>" & vbNewLine & _
      "<table border=""0"" cellpadding=""0"" cellspacing=""0"" align=""center"">" & vbNewLine & _
      " <tr>" & vbNewLine & _
      " <td bgcolor=""" & strPopUpBorderColor & """>" & vbNewLine & _
       "      <table border=""0"" cellspacing=""1"" cellpadding=""1"">" & vbNewLine & _
      "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strHeadCellColor & """><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """ color=""" & strHeadFontColor & """><b> Avatar Setup </b></font></td>" & vbNewLine & _
      "         </tr>" & vbNewLine & _
      "         <tr>" & vbNewLine & _
      "            <td bgcolor=""" & strPopUpTableColor & """><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
      "            <br /><UL>" & vbNewLine & _
       "            <LI><a href=""admin_avatar_settings.asp"">Avatar Settings</a>    </LI>" & vbNewLine & _
    " <LI><a href=""admin_add_avatar.asp"">Add New Avatar</a>    </LI>" & vbNewLine & _
    "            <LI><a href=""admin_review_avatar.asp"">Review/Edit Avatars</a>    </LI>" & vbNewLine & _
    "            <LI><a href=""admin_avatar_mass_add.asp"">Mass Avatar Add</a>    </LI>" & vbNewLine & _
       "            <LI><a href=""admin_my_avatar.asp"">My Avatar Addon</a>    </LI>" & vbNewLine & _
"            <LI><a href=""admin_unapproved_avatar.asp"">Approve/Hold Avatars</a>    </LI>" & vbNewLine & _
"            </UL>" & vbNewLine & _
    "            </font></td>" & vbNewLine & _
   "         </tr>" & vbNewLine & _
   "      </table>" & vbNewLine & _
   " </td>" & vbNewLine & _
   " </tr>" & vbNewLine & _
      "</table><BR>"

WriteFooter
Response.End
%>

hov... det blev vist et temmelig langt indlæg... hmm.. håber det er til at leve med...

jeg takker for hjælpen indtil videre...

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 29-03-03 00:13

hej
Du kan hente en del hjælp også på dette site:
http://ActiveDeveloper.dk

Lis

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 29-03-03 08:42

Prøv dette hvor jeg har fjernet det kode der står beskrevet i ###My Avatar addon 1-1 linien :

<%
if Session(strCookieURL & "Approval") <> "15916941253" then
scriptname = split(request.servervariables("SCRIPT_NAME"),"/")
Response.Redirect "admin_login.asp?target=" & scriptname(ubound(scriptname))
end if
Response.Write " <table border=""0"" width=""100%"">" & vbNewLine & _
" <tr>" & vbNewLine & _
" <td width=""33%"" align=""left"" nowrap><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
" " & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & "&nbsp;<a href=""default.asp"">All&nbsp;Forums</a><br />" & vbNewLine & _
" " & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpen,"","") & "&nbsp;<a href=""admin_home.asp"">Admin&nbsp;Section</a><br />" & vbNewLine & _
" " & getCurrentIcon(strIconBlank,"","") & getCurrentIcon(strIconBar,"","") & getCurrentIcon(strIconFolderOpenTopic,"","") & "&nbsp;Avatar&nbsp;Home<br /></font></td>" & vbNewLine & _
" </tr>" & vbNewLine & _
" </table>" & vbNewLine & _
"<table border=""0"" cellpadding=""0"" cellspacing=""0"" align=""center"">" & vbNewLine & _
" <tr>" & vbNewLine & _
" <td bgcolor=""" & strPopUpBorderColor & """>" & vbNewLine & _
" <table border=""0"" cellspacing=""1"" cellpadding=""1"">" & vbNewLine & _
" <tr>" & vbNewLine & _
" <td bgcolor=""" & strHeadCellColor & """ align=""center""><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """ color=""" & strHeadFontColor & """><b>&nbsp;Avatar Setup&nbsp;</b></font></td>" & vbNewLine & _
" </tr>" & vbNewLine & _
" <tr>" & vbNewLine & _
" <td bgcolor=""" & strPopUpTableColor & """><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
" <br /><UL>" & vbNewLine & _
" <LI><a href=""admin_avatar_settings.asp"">Avatar Settings</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
" <LI><a href=""admin_add_avatar.asp"">Add New Avatar</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
" <LI><a href=""admin_review_avatar.asp"">Review/Edit Avatars</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
" <LI><a href=""admin_avatar_mass_add.asp"">Mass Avatar Add</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
" </UL>" & vbNewLine & _
" </font></td>" & vbNewLine
'##### My Avatar addon 1-1 : remove above line & _ and add below 11 lines
Response.Write " <tr>" & vbNewLine & _
" <td bgcolor=""" & strHeadCellColor & """ align=""center""><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """ color=""" & strHeadFontColor & """><b>&nbsp;My Avatar Addon Setting&nbsp;</b></font></td>" & vbNewLine & _
" </tr>" & vbNewLine & _
" <tr>" & vbNewLine & _
" <td bgcolor=""" & strPopUpTableColor & """><font face=""" & strDefaultFontFace & """ size=""" & strDefaultFontSize & """>" & vbNewLine & _
" <br /><UL>" & vbNewLine & _
" <LI><a href=""admin_my_avatar.asp"">My Avatar Addon</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
" <LI><a href=""admin_unapproved_avatar.asp"">Approve/Hold Avatars</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</LI>" & vbNewLine & _
" </UL>" & vbNewLine & _
" </font></td>" & vbNewLine & _
" </tr>" & vbNewLine
'########## My Avatar addon ########## (Remember below line add Response.Write !!)
Response.Write " </table>" & vbNewLine & _
" </td>" & vbNewLine & _
" </tr>" & vbNewLine & _
"</table><BR>"

WriteFooter
Response.End
%>

Kommentar
Fra : Duno

Dato : 29-03-03 11:39

hej smorch.. du havde sku ret... det er jo dejligt endelig at kunne se hvad det er for nogen muligheder jeg har... de points er dine.. og så lige et bonus spørgsmål... vil du tjene 75 points mere... du skal bare gennemse de filer jeg har lavet.. det virker.. næsten.. og det er det der ... næsten der går mig på...
skriv lige dit svar på bhn22@hotmail.com

hvis du acceptere.. forøger jeg puljen i dette spørgsmål... og acceptere dig!!!

Til jer andre

Jeg takker for hjælpen... meget!!!

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 29-03-03 12:56

Du kan også bare sende filerne, men det kræver jo nok at jeg skal se dem alle sammen.

Smorch