/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Træning af jagthunden
Fra : TheRealDeal
Vist : 5741 gange
100 point
Dato : 26-01-09 16:18

Kære alle

Hvordan træner man en stående hund til at tage stand?

Hvad gør man hvis hunden preller?

Hvad gør man hvis hunden løber efter hårvildt?

Er der hjælpemidler der kan bruges i forbindelse med løsningen af de tre spørgsmål?

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-01-09 16:54

T.R.D.

Hvis du virkelig ønsker svar på dine spørgsmål: Så stil dem i rette forum, nemlig i dem hvor de mennesker debattere, som har disse hunde.
Ellers så kan du jo spørge din fantastiske "GURO" ham der boer ikke så langt herfra. Han kender til både metoder og hjælpe midler, så godt enda så han ikke har haft en hund, der duer på marken i flere år.
Forklaringen er, at der er nogle hjælpe midler, som man skal holde sig meget langt væk fra.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 26-01-09 17:09

Citat
.R.D.

Hvis du virkelig ønsker svar på dine spørgsmål: Så stil dem i rette forum, nemlig i dem hvor de mennesker debattere, som har disse hunde.
Ellers så kan du jo spørge din fantastiske "GURO" ham der boer ikke så langt herfra. Han kender til både metoder og hjælpe midler, så godt enda så han ikke har haft en hund, der duer på marken i flere år.
Forklaringen er, at der er nogle hjælpe midler, som man skal holde sig meget langt væk fra.

Hold da kæft engang personfnidder bb von Einstein lægger ud med

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-01-09 17:19

Ja der er andre end dig der kan - hvis et godt råd er personfnider.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-01-09 17:47

B.t.i

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-09 17:59

Dit første spørgsmål kan ikke besvares entydigt uden kendskab til race og hundens opførsel, de fleste kontinentale og engelske har medfødt stand.
2. Hunden preller ikke hvis den er ordentlig afretttet.
3. Hundel løber ikke efter hårvildt hvis grundtræningen er i orden.
4. Meld dig ind i DCH og lær lidt om hundes afretning.
Mvh
dabj

Ps. Mit første indlæg var møntet på personhetzen

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 26-01-09 22:02

Kære bb1

Den guro du hentyder til, må jeg se at få en samtale med, jeg er sikker på han kan fortælle interessante ting om DIN form for hundetræning.

Kvaliteten på din vinderplacering du fik på Ålholm, har ikke været høj, når en hund kan vinde på en let apportering, men samtidig også har en træg rejsning.
En træg rejsning tyder på en forkert dressur, kan det skyldes for meget linieavl

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 26-01-09 23:50

++???????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-01-09 00:22

Hmmm! Dårligt dresseret og med træg rejsning? Kunne gælde os alle.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-01-09 00:43

????????????????????

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 27-01-09 06:47

Hej Tonganeser

Citat
Hmmm! Dårligt dresseret og med træg rejsning? Kunne gælde os alle.

Jeg tror du misforstod TRD spørgsmål, det er ikke din eller BB resningsproblemer det er der også et middel imod VIAGRA
ErasmusM

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-01-09 07:20

Man kan tydeligt se det på billeder. En forhoret mand ser træt men glad ud. Har man rejsningsproblemer - så ligner man en sur gammel støder - med huden hængende i uklædelige folder og med rande under øjnene.

Hmmmm!

Jeg ser at bb1 kommenterer med en række ???????????????? Jeg har altid vidst det. Manden besidder ganske enkelt ikke humoristisk sans.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-01-09 07:34

Til den danske Tonganeser hvad mener du med dit vås og hvad har det med tråden at gøre?+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++?++++++++++++++?

Men selv om du betegner dig, som en gammel jæger, så har du nok ikke personligt brug for viagra.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 27-01-09 16:05

Kære bb1

Tak for nedenstående svar

Citat
++???????

Jeg havde godt nok ikke regnet med et så klart og meget uddybende svar fra din side. Jeg har længe gået og funderet over om du på et tidspunkt kunne komme med et svar, der var vel overvejet og fyldesgørende og det må jeg sige, her er du ikke gået på kompromis og været fedtet med din store specialviden og det mangler da bare, med så mange år på bagen som den fødte hundetræner, et større naturtalent skal man lede længe efter
Jeg håber ikke du holder op med at øse ud af dine dyrt købte erfaringer, da tabet vil være af uvurderlig dimensioner.

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-01-09 19:12

Nej bestemt ikke Selv du kunne lære af det Du kunne eksempelvis undlade at stille spørgsmål, som enten har været stillet mange gange før eller spørgsmål, som du selv kender svarene på i forvejen.
Det burde være din opgradering.
Hvad min mening angår, så fremgår den af de indlæg jeg allerrede har skrevet også her på kandu.

Jeg er dybt i mod de metoder, som din "Guro" anvender og har aldrig anvendt dem selv, hvilket også ses af hvad han har opnået af resultater og hvad det er blevet til for mig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-01-09 19:25

Hør nu her. Hvis Guru er hvem og hvor????? Nu bliver det en kende for mystisk.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 27-01-09 20:28

Prøv lige at lægge mærke til ebb von Einstein fantasi/paranoia.....
Når bb von Einstein føler at lokummet brænder under sig, opfinder han altid et eller andet mystisk-fytisk ting, såsom mordtrusler, Guru, eller en DLS formand der forfølger ham.

Sidst han optrådte på slap line, h.h.v. på Jagtformidlingen og Netnatur, der var det hans storhedsvanvid der brød ud i lys lue. På omtalte site var han dels Ingeniør udi tryk bærende anlæg, Raketigeniør på Cape Kennedy, fætter til Roed og endelig storvildtjæger udi muflonjagt........ og endelig, er der ikke noget om, at bb von Einstein er formand for..........øhhhhhh....... Hubertusjægerne???? Eller er han kun menig medlem????.......

Jowda, han er sgu en underlig snegl, ham fætter bbr. Mon han har taget skade af den forurening sæbefabrikken sender ud????
Fætter bbr bor jo rimeligt tæt på

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-01-09 20:46

TRD hvis du ønsker at centerpoint eller tonganeseren fra D.L.S. skal ødelægge din tråd så for min skyld ingen alarm. Jeg går hverken i børnehave eller FSO.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-01-09 21:02

SFO - hedder det. Jeg tror bb1 tænker på Frivillige Søndags Organisationer.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-01-09 21:19

Søndags skole ja lad os blot tage den med.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 27-01-09 21:24

Hva` så Knudsen

Hvad skyldes din tavshed? hvorfor er din dressur mere human en andres, du skal huske, ikke at smide med sten når man selv bor i et glashus.
Hvordan går det med din Hubertusjagt, bliver den kun holdt for venner og bekendte? og lige en ting mere, hvorfor har du fået slettet indlæg på DMK hjemmside
Svar nu på TRD spørgsmål
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-01-09 22:06

Hvem har fået slette noget på D.M.K. hjemme side - kan du ikke læse hvad K.T. Skriver?

Nå,Nej man skal jo kunne læse for at forstå!!

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 27-01-09 22:20

Heller ikke det vil bb von Einstein svare på.... Kan manden snart tages alvorlig

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-01-09 22:32

Fra DMK`s debatside:

Indlæg: Bent Ballegaard, den er sgu da helt ude i hegnet, her sletter de da ikke noget, kun lige hvis det er den samme brokrøv, som bliver ved.Hilsen Jørgen Poulsen

Heh he, den samme brokrøv etc. . . jamen så kender vi ham igen.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-01-09 22:37

Lidt mere fra DMK (ikke Dansk Mountain Klub)

Indlæg: HejLige for en ordens skyld:Jeg opdagede også at nogle indlæg var blevet borte.Ingen ved hvad der er sket. Indlæg slettes kun hvis skriver ønsker det.-Og nok også hvis loven ikke overholdes.Og alligevel !! ingen i bestyrelsen kontrollerer/overvåger det skrevne.)Mvh Carsten

"Og nok også hvis loven ikke overholdes". Jamen bb1 dog. Er du nu igen kommet ud i noget snavs? Nu skal du altså til at passe lidt på.
Så for pokker da. Nu bliver jeg nok anmeldt for at true på livet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-01-09 23:29

Nej kun for at være dum eller du beskylder måske mig for at have fjernet dem - men havd har det iøvrigt med tråden at gøre.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 28-01-09 06:57

Kære bb1

Jeg var ellers begyndt at tro jeg kunne regne med helt klare og tydelige svar fra din side, men nu er du igen ude på glatis med dit sidste svar
Citat
Nej kun for at være dum eller du beskylder måske mig for at have fjernet dem - men havd har det iøvrigt med tråden at gøre

Du skal holde dig til fakta og det er at give mig et svar på MINE spørgsmål.

I stedet for, begynder du at komme med hentydninger om at min såkaldte guro, som du mener jeg har, har dresseret hund efter forkerte principer, ja du ligefrem antyder han bruger ulovlige metoder, det må en så "retskaffen" mand! som dig holde dig for god til men det er i sagens natur nok sådan at du i bund og grund er sådan indrettet at folk der har taget dig med bukserne om anklerne, skal revses uanset hvad.

En kendt og respekteret debattør på Danmarks Jægerforbunds debatside har skrevet i et indlæg, efter du har grædt salte tåre over at ingen gider debattere på deres hjemmeside.

Citat
Under overskriften ”I stå” rejser nærværende hjemmesides reelt eneste tilbageværende ”debattør” Bent B. retorisk spørgsmålet, hvorfor debatten på www.jaegerne.dk er gået i stå? Når selv samme ”debattør” så efterfølgende roder sig ud i længere tvivlsom forklaring på tingens tilstand, så er der for alvor grund til at trække på smilebåndet.

og her er så linket til resten af dette inslag som giver et ganske godt billede af tingenes tilstand.

http://www.jaegerforbundet.dk/page853.aspx?doshow853=1&filtercontrol8531=553

Lige en sidste ting bb1 har du aldrig brugt tvangsdressur?

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-01-09 13:28

TRD.
Du starter med noget for tråden helt uvedkommen - hvorfor det?

Så stiller du mig personligt et helt nyt spørgsmål - hvorfor nu det?

Er det så svært at forstå, at debatten ofte køre i grøften, når de der stiller spørgsmålene ikke vil blive oppe på vejen fordi det de spørger om er slet ikke det de ønsker, at få svar på.

Nej dagsordtnen er en ganske anden!

Begrebet tvangsdressur kan forståes på to måder, derfor må du uddybe hvad du mener begrebet dækker.
For min del er der stor forskel på tvang og bestemthed eller konsekvens i hundedressuren.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 28-01-09 16:24

Kære bb1

Svar mig nu på

Citat
Hvordan træner man en stående hund til at tage stand?

Hvad gør man hvis hunden preller?

Hvad gør man hvis hunden løber efter hårvildt?

Er der hjælpemidler der kan bruges i forbindelse med løsningen af de tre spørgsmål?

Husk det er mig der stiller spørgsmålene

Citat
Nej dagsordtnen er en ganske anden!

Hvilken dagsorden, den må du lige fremskaffe

Citat
Begrebet tvangsdressur kan forståes på to måder, derfor må du uddybe hvad du mener begrebet dækker.

Tvangsdressur er vel tvangsdressur, men hos dig hedder det måske noget andet?

Du er har det været en hård nattevagt kan du ikke lige forklare forskellen på
Citat
tvang og bestemthed eller konsekvens i hundedressuren.

Husk nu det er mig der stiller spørgsmålene og dig der skal svare, men hvis du har ramt kompetenceloftet udi de stillede spørgsmål, kan du bare indrømme det, længere er den ikke, det er ærlig snak hvis du er på

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-01-09 17:46

Over for din klogskab giver jeg op. Du vil jo ikke fatte hvad det hele drejer sig om. Jeg prøvede ellers.
Dagsordnen er at du tror du kan logge nogen på glat is, men den galaj er jeg sku` for gammel til.

Så spørg du din guro han ved alt om brugen af tvang og tilbehør!!! Det ses både på hans hunde og de resultater han har opnået.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 28-01-09 19:02

Kære bb1

Jeg takker for din selverkendelse vedrørende, at du har ramt kompetenceloftet, angående mine spørgsmål.
Jeg må også se at få en samtale med den guro, som du efterhånden har givet udtryk for flere gange skulle bistå mig i hundearbejdet, han må så sandelig have taget dig i noget som ikke helt har været efter de skrevne regler.
Udstillingen i Grenå var en dejlig dag og det var søde og rare mennesker der ossede ud af deres erfaringer, jeg fik også indblik i hvilke linier jeg skulle vælge min nye hvalp ud fra, så alt i alt, var det en god dag.

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-01-09 19:47

Hvad er det nu for en historie du begynder på. Kan du da ikke lade være med det vrøvel?

Ingen har taget mig i noget,men nogen spreder rygter og det er din guro mester i. Vi kalder ham "Avisen" og han har intet med münsterländer klubben at gøre mere heldigvis har skiftet hunde race og klub, han er frosset ud her lokalt og han var heller ikke til udstilling i Grenå og hvorfor kom du ikke hen og hilste på mig?

Vil du have viden og hjælp - så vær ærlig kammerat!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 28-01-09 20:11

Forklaringen på at bb1 skriver i øst-, vest, nord og syd er, at han nok er et af de mest uvidende mennesker jeg i mit lange liv har mødt. Det er derfor han fægter i alle retninger - uden at vide hvem han skriver til og om. Så er der "Guruen" - også kaldet "Avisen", så er det den og den og den og den, så er der mordtrusler, jamen, det er jo fuldstændig forrykt. Det er jo det rene og skære paranoia.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 28-01-09 20:37

Kære bb1

Citat
Ingen har taget mig i noget

Har du ikke brugt din hanhund i avl på en tæve hvor du ikke har fået DMK`s accept, kan det være den guro du omtaler, der har gjort sin pligt i forhold til de bestemmelser der i DMK vedrørende avl

Citat
Han er frosset ud her lokalt og han var heller ikke til udstilling i Grenå og hvorfor kom du ikke hen og hilste på mig?

Jeg har aldrig udtalt at den omtalte person har været i Grenå da jeg hverken har talt med eller set vedkommende.
Hilse på dig har ikke min interesse, der er andre, mere kompetente og dygtige folk i DMK jeg vil sætte min lid til, for du har endnu ikke kunnet give klare og forståelige svar her på Kandu eller for så vidt på andre debatsider.

The Real Deal

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-01-09 20:44

Hvis man skal købe en Münsterländer skal den købes ved Kennel Spangkilde. Det er hunde som er hårdtgående, let at dresserer, kontant over for hårvildt, godt temperement, det er ikke hunde som går og pudser støvler for at finde en forkølet udsat agerhøne eller har træg rejsning for derefter at have svært ved at finde en let fugl.

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-01-09 01:25

Hvor er det synd for Jer, at den omtalte Kendel ikke kan levere münsterländer mere - Avisen Guroen er en og samme person.
Den person, som nu her tydeligt har vist, hvem det er der er bagmanden blandt denne hetzt i mod min person.
Jeg havde det på fornemmelsen, men nu har I selv røbet Jer - hvis ikke det da kun er dig selv lille Knud Erik, der sidder og skriver det hele derhjemme undere forskellige navne..
Det er rat at jeg nu endelig kan forholde mig til hvem andre end KJR og dig det er som udspreder løgnene, og jeg forsikre dig for at du K.E.J. kan blive malet rødhåret igen og denne gang ikke med vandopløseligt plast maling, men med maling, der holder. Hvis dine svinske rygter ikke stopper her og nu.
Skulle det ikke være nok, så høre du fra Mikel Jensen. Lige som du kan være ganske sikker på, at dine tidligere venner i 05 området bliver informeret om. Det du har leveret her til Kandu.
'
Hvordan er jagterne på Hjernø forresten gået i år?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-01-09 02:07

Du har det ikke godt med ikke at vide, hvem der skriver på denne side. Hvorfor betyder det så meget for dig bb1? Du fik skidtet slettet på NetNatur, fordi de snuppede dig i at skrive under flere navne. Men jeg kan garantere dig, at du igen har ramt helt ved siden af, og det er morsomt at se dine krumspring.
Prøv nu at læse indlæggene og gør det ikke udfra hvem du tror der skriver. Så ville dit udbytte blive meget større.

Jeg kan da godt forstå at du lægger dig ud med alt og alle, fordi su spreder løgne om andre, ud fra hvem du tror det er. Og så er vi vist alle ligeglade med hvad du spreder af møg. Det kan kun gavne vores sag.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-01-09 02:26

Har du en sag gamle - hvilken?

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 29-01-09 06:50

Jamen Jamen kære bb1

Jeg kender ikke nogen ved dit før omtalte navn, men tak fordi du selv fremførte det, på et eller andet tidspunkt vil jeg have en samtale med vedkommende, hvis og når tiden byder sig.
Hvis den kennel der bliver omtalt levere så gode hunde, med de fantastiske anlæg, så er det der jeg skal have min nye hund, ingen tvivl om det.
Hvis det nu vil vise sig at kenlen ikke mere er leveringsdygtig i fremragende avl, må der være en del afkom, der kan hentes en hvalp fra, jeg glæder mig allerede

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 29-01-09 07:28

Nå skal du nu pludselig have en kleiner??

Og så var det altså Sanhedsvidnet, der nævnte den på gældende kennel.

Du har blot tidligere skrevet, at du kendte og havde fået gode råd af nævnte kennel ejer.

Jeg forstår at det efterhånden er svært for Jer at holde rede på det I skriver, for det er jo svært, når det kun er rygter og hvad andre har fortalt - sladder er det ikke nemt at holde rede på.
Tænk på H.C.Andersen og fjerden, der blev til fem høns.

Men du har nu givet dig selv et svar og held og lykke med det - men sig ikke at jeg ikke havde advaret dig.
Så kan du også godt lukke din tråd.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-01-09 09:16

Dyrk lige det retoriske misfosters formuleringer på DMK siden. Først skriver bb1, at han intet har at gøre med den latterlige Hubertus prøve - for derefter at fortælle, at han i allerhøjeste grad har interesse i at føre den videre.

Citat:
Personligt har jeg intet haft med prøven at gøre bortset fra at jeg har været vært/ tæren giver og det fortsætter jeg med, men nu er det blot en anden specialklub, som ønsker at overtage prøven og det ærgrer mig.re med den latterlige Hubertus prøve - for derefter at fortælle, at han i allerhøjeste grad har interesse i at føre den videre."

Rolig bb1. Der er squtte ikke nogen der vil adoptere misfosteret.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-01-09 09:21

Nåh ja. Det her skulle også med. Det skal tilføjes, at o5 området vistnok omfatter også bb1 s husstand.

Citat :
"Med hensyn til Hubertusprøven så har du ikke ret i at det blot er en privat prøve. Den startede som en sådan, men blev så en prøve under D.M.K. det blev ødelagt af misundelse og sladder, så blev den videre ført, som en lokal prøve under D.M.K. 05 området. Da prøvelederen imidlertid ikke kunne blive ved med at klare opgaven på grund af sygdom blev den aflyst."

Og mon ikke sladderen, misundelsen og den nedbrydende retorik kom fra dig bb1 - gamle dreng.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 30-01-09 16:24

Kære bb1

Du har tit påtalt, over for os ærede, seriøse, spørgeslystne debattøre at vi skulle holde os på vejen og iiiiiiiiiiiiiikke køre i grøften, nu er du selv kørt i grøften, nej, jeg vil sige du er kørt i havnen og er havnet på meget dybt vand, jeg ved ikke om det er vandet i hovedet, som gør dig lidt tummelumsk
Men lad os start fra en ende af,

Citat
Du har blot tidligere skrevet, at du kendte og havde fået gode råd af nævnte kennel ejer.

Jeg har ikke skrevet noget om at jeg har fået gode råd af den nævnte kennel ejer, jeg har skrevet

Efter henvisning fra en bekendt fik jeg et telefonnummer på en i Horsens som vist nok arbejder meget med Münsterländer, han har også Tysk Langhåret
og det er ikke det samme som at tale med personen, du har svært ved at læse og forstå
Men vi fortsætter, jeg skrev også

Det er rigtigt at ham jeg blandt andet har talt med har andet en Münsterländer og der skrev jeg vist Tysk Langhåret, det må du meget undskylde, han har Engelsk Setter, så hvis ham du har kaldt min guro har en Tysk Langhåret så kan jeg da godt forstå du er forvirret

Hvor du så efterfølgende konstaterer med et meget forvirret svar.
Citat
Om jeg er forvirret NEJ, men det må du være når en Tysk Langhåret pludselig i din debat bliver til en irsk sætter.

Hvad har en irsk sætter med det her at gøre.??

Men for at komme tilbage til udstillingen i Grenå, der kunne jeg se at den pågældende kennelejer har opdrætte en hanhund der var far til nogle fine hvalpe og jeg har senere fundet ud af at der er flere hvor de kommer fra, så det er de blodlinier jeg vil have hvalp fra.
Hvorfor er der ikke mange hvalpe fra din fantastiske hanhund

The Real Deal

Ps
Citat
Tænk på H.C.Andersen og fjærden, der blev til fem høns.

Hvordan kan en fjærd blive til fem høns

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-01-09 16:58

Hvis man har en alt for lang dynevest på.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 30-01-09 16:59

Ja det er bb1 i en nøddeskal.

Spørg i vest - og du får svar i øst.

For længe siden opdagede jeg, at manden ikke evnede at læse en simpel tekst.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-01-09 18:40

Hvis du køber en med meget Spangkilde blod i årene, får du en hund der kan arbejde de andre ud af en hvilken som helst roemark, her får du en hund med meget jagt i blodet og samtidig er det kønne hunde.
Her få du ikke en støvlepudser. Hvis man ser billeder på Knudsens hjemmeside, så er der kun billeder af hunde der løber rundt på nyhøstede afgrøder, der er fordi hundene bedre kan se fuglene, jeg har hørt noget snak omkring lejerbålet i Afrika, at man har opgivet at udsætte agerhøns på Løvenholt Jagtvæsen, da hundene ikke kan finde fuglene, så derfor er man gået over til at udsætte høns - hvide Italienere
Det har så den ulempe at hvis der trænes tidligt på året og der stadig ligger sne, falder de i med sneen, men det er der taget hånd om, så der bliver kun udsat kokkyllinger, de har nemlig en stor rød kam og den lyser så meget op at hunden har letter ved at se dem.
Men der også ulemper ved projektet, det siges at hundene har svært ved at apportere dem, da byttet er for stort

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-01-09 18:44

Børnehave snak.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 31-01-09 08:09

Kære bb1

Jeg har stort set fået svaret på et andet jagtforum, så undskyld jeg optog din tid her på DANDU, men du er selvfølgelig velkommen til og komme med din erfaring eller tilføjelse hvis der skulle blive lys for enden af tunnellen.
Jeg mangler dog et spørgsmål så du kan stadig nå at svare, så dit ego ikke får et gevaldigt knæk.

Citat
Hvad gør man hvis hunden løber efter hårvildt?

Der mangler også et svar på hvorfor der ikke var hvalpe efter din superhanhund i Grenå

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-01-09 09:20

Min super hund er kun et år gammel og man pare ikke hvalpe...

Hvis en hund løber efter hårvildt lyder den ikke dæk fløjten. Det er et simpelt dressurspørgsmål.

Så fat i grund dressuren igen.

Men for sidste gang ønsker du i fremtiden at høste af min viden og erfaring, så hold dig til tråden og glem personfnidret!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-09 11:15

Man skal edermageme være ekspert for at fremkomme med et så indlysende råd. Hold da helt ferie. Og det gør vi så.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 31-01-09 14:32

Kære bb1

Nu tænker jeg ikke på din lille linieavlet hvalp, som efter min bedste mening tangere indavl

Det er Rebus din gamle hund, ham du brugte på en tæve, som vist nok gav et rødt kort
Det kan da ikke være rigtigt at sådan en hund med træg rejsning og beskedne fugle finde egenskaber ikke er brugt mere.

Citat
Hvis en hund løber efter hårvildt lyder den ikke dæk fløjten. Det er et simpelt dressurspørgsmål.

hvad skal jeg helt specifikt gøre?

Citat
Begrebet tvangsdressur kan forståes på to måder, derfor må du uddybe hvad du mener begrebet dækker.
For min del er der stor forskel på tvang og bestemthed eller konsekvens i hundedressuren.

Du skylder stadig en forklaring på hvor forskellen ligger mellem tvang, bestemthed eller konsekvens.

The Real Deal

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-01-09 15:52

Og du er gået helt i selv sving. Spørg din ekspert ven. Han avler jo hunde som dur skriver du og andre, men husk lige at spørge ham om blot en ting:

Hvor mange hunde fra hans kendel er blevet aflivet for bidskhed!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-02-09 09:31

Det ser ud til Knudsen ikke kan svare på simple spørgsmål, som han selv har udtalt.
Kennel Spangkilde har ikke opdrætte flere hunde med dårligt temperement end andre kenneler.
Du Knudsen er der ikke Hedmarkens Fiasko eller var det Asko i dine linier
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-09 09:37

Der er aldrig blevet aflivet en hund af Ascco linien fordi den bed et barn!!!!!!!!

Det er der fra Kennel Spangkilde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-02-09 10:48

Knudsen jeg har ikke skrevet der er blevet aflivet hunde efter Fjasko og du er helt ude i hampen når du udtaler dig om opdrættet fra Spangkilde, det bunder i ren og skær missundelse fra din side
Hvordan var det lige med Fjasko, var der ikke af og til en hanhund der var kryptorchide, det er ikke noget at lave linieavl på, vi skulle nødig have forstærket den træge rejsning og dårlig vildt finde egenskaber.
Pas nu på med alt dit linieavl eller fætter og kusine fest, du husker nok hvordan det danske kongehus var ved at blive tilbage i fordoms tid.
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-09 12:00

Hvor mange hunde har Spankingkilde lavet? 20 - 30 højt sat. Hvor mange er kommet retur og hvor mange er blevet aflivet svar nu ærlig mand.

<ascco linien er den der i DK er mest udbredt og fordi der har været en enkelt ud af 200-500 hvalpe, hvor den ene sten ikke er faldet ned hvad betyder det. Den pågældende hund slog alle spangkilde hunde med flere længder på alle prøver.
Hvorfor er der aldrig en Spankinghund, der har været med til D.M.K.`s fornæmmeste prøve efterårsprøven. Hvorfor er der aldrig en Spankinghund der har deltaget ved D.M. fordi man ikke må bruge El- halsbånd.

Spankildekendelen kan du ikke lære mig noget om, den er for tæt på og nu hvor lille Nold han har givet oplysninger videre, som kun han kan havde haft kendskab til eller måske er det ham, der kalder sig sandhedsvidnet, hvad ved jeg - han kunne være dum nok til det.
Da bliver der ikke lagt fingre imellem fra min side.

I fredags var jeg til træning sammen med den, der fik aflivet den meget flotte han fordi den skambed naboens barn. Vedkomne køber aldrig mere hund hos hundehandleren i spangkilde.
Og jeg kan nævne mange flere.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-09 13:39

Stamtavle eller ej - hvad med din egen historie - bb1? Min faster kendte dine forældre, også din far som interesserede sig for "lærker". Det må være gået i arv, fordi det du lige har skrevet, er godt nok det værste fordrukne bavl jeg har hørt i de sidste 50 år. Det er jo sladder og løse rygter - af værste skuffe overhovedet. Du har en lokal fordrukken og forhutlet sladrehank som eneste kilde til det du kalder viden. Når han, i febervildelse, får et syn, så lægger du øre til og får den ene løgnehistorie efterr den anden. Resten lægger du selv til, og det der kommer ud af historierne er ganske enkelt det rene og uforfalskede nonsens. Det må være gået galt i din families avl - eller også er du blevet forsynet med denne kvindagtige trang til at lyve og sladre. Når jeg snakker med Ole næste gang, så skal han få et referat af skriverierne her på tråden, og jeg vil spørge ham, om det ikke snart er på tide at få dig ekskluderet af DJ pga. foreningsskadelig virksomhed. Du er jo helt ude i hampen. Du gode Gud, det er jo helt vanvittigt.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-02-09 13:50

Jamen bette lille Knudsen dog, du er da gået helt fra snøvsenhvorfor hænger du indehaveren ud som har den pågældende kennel? det lyder nærmst som om du stammer fra noget linieavl, du er fuldstændig fra dine sansers fulde fem.
Du bruger ordet spankingkilde, det hedder Spangkilde siden du bruger ordet spanking, kan det være fordi du har været inde på siden omhandlende sexuallitet, har du været inde og få et tip til hvordan man bruger et el-halsbånd på sig selv, jeg kan levende se for mig, det vil være noget der kan give træg rejsning
Du skriver at man ikke må bruge el-halsbånd ved DM, vil det sige det bliver brugt på de resterende prøver og under træning. Har du aldrig trænet med nogen som har brugt el-halsbånd eller andre midler, der var ellers et billede på din hjemmeside, hvor en hund bar pighalsbånd, er det det du kalder en bestemt og konsekvent måde at dressere hund på.?
Fjasko lavde helt rigtig mange hvalpe, men det er ikke smart, så er man nemlig tvunget til og avle på halvsøskende eller gå til udlandet for at udavle.
En hanhund der kommer hvalpe efter og hvor stenen mangler eller ikke vil falde ned, er ARVELIGT, den burde udelukkes fra avl og ligeså de hvalpe for de bære på genet.
Du har det med at hænge folk ud for noget de ikke har gjort og det jeg har nævnt her er almindelig kendt, så her til slut vil jeg igen påstå at en Spangkildehund kan arbejde jeres støvlepudsere ud af hunderegisteret
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-09 14:29

bb1.
Har du aldrig brugt stål- eller skurebørste til en hund, for at løsne den bid om nedlagt vildt????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-09 18:57

Skulle det hjælpe at vaske hunden?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-09 19:23

Til Sanhedsvidnet.
Du kan påstå hvad du vil men realiteterne siger noget andet.
Hvor mange hunde fra spanking kennelen er blevet aflivet fordi de var bidske- svar!!!
Hvilke hunde fra samme kendel er nogen sinde nået helt til top på andet end udstilling?
Hvilke hunde fra nævnet kennel kan man være bekendt at gå på jagt med?
Brugen af El - er forbudt og jeg har ALDRIG brugt det på nogle af mine hunde og det er sikkert derfor jeg er nået så langt!!!!
Det er heller ikke mig, der har opfundet begrebet SPANGKING Kennel - det er en af dem, som har købt en hvalp, som han kunne sætte en el-pære i r.... af og den så begyndte, at lyse, så meget strøm havde den sølle hvalp fået, men hvad den havde også være solgt - leveret tilbage - solgt og leveret tilbage inden han fik den.
Mennesker der ikke kan styre deres eget liv kan heller ikke opdrage hunde, det er min erfaring
og jeg hænger ingen indehaver ud, det har han selv gjort - husk det!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-02-09 19:48

Knudsen den enkle hund der er aflivet, kan lige så godt være ejeren af hunden der er problemet.
Nu er der andet i verden end prøver og jeres hjernevaskede pluthønshunde der kun kan gå på prøver og finde hvide italienere, en Spangkildehund er en den fødte jæger, så derfor kan alle de hunde gå på jagt.
I andre har avlet på fætre og kusiner fordi i ikke har haft visionerne til at udavle og bringe nyt blod ind i racen, i køre på frihjul og venter og ser hvad pionerene inden for avl kommer frem til, går det godt springer i på vognen går det skidt kommer sådanne typer som dig og dit slæng og sviner de som vover pelsen for at lave noget nytænkning, temmelig usmagelig må jeg sige.
Jeg har aldrig påstået DU har brugt el.
Jeg har spurgt om du har trænet med nogen som har brugt el, lær nu at læse en tekst.
Igen viser du hvor usympatisk du er som person, nu hænger du andre ud for ikke at kunne styre deres liv, nææææææææææææ Knudsen du er inbegrebet af en lille misundelig mand der ikke er kommet meget videre, en et lille parselhus ved siden af den lokale Ladaforhandler og så sider du i dit lille hellige PC-rum sammen med dine spinddoktorer og forfatter ting og sager på dem som i er sure på, eller der har fået for meget succes, du er indbegrebet af janteloven når den er værst.
Nu har jeg så svaret dig her, så må du hellere komme med et svar på den hind du har nedlagt.
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-09 20:08

Nu er forklaringen pludselig, at det skulle være ejerens skyld, at hunden bed naboens barn og måtte aflives. Vrøvel fra ende til anden. Den pågældende har i dag en hund, af helt andre gode linier nemlig de samme, som mine hunde hvorfor har den nye hund så ikke bidt nogle. Hvis det var ejeren, der var den skyldige.
Kan du virkelig ikke fatte hvor små og hule dine argumenter er.
Brugen af EL- i opdragelsen har jeg svaret på, men gør det gerne igen. Jeg har aldrig og vil aldrig bruge det lort på min bedste ven. At jeg kunne have lyst til at sætte det om halsen på nogle få mennesker, det indrømmer jeg gerne.
Og hvad har min bolig og hvor den ligger at gøre med min nabo og hvor langt jeg er nået med mine hunde?
Du står i mudder til halsen, når du bruger sådanne argumenter. Hold dig til sandheden, så når du længst i dit liv.
Jeg er nået betydeligt længere end både dig og ejeren af spankings kennelen er også i mit liv!
Og heldigvis.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-02-09 20:56

Nu afhænger succes af mange ting. Er man en ørn, så er en god ørn dygtig til at flyve højt og længe. Er man en mulvarp, så er et udtryk for succes at man kan grave huller i jorden. Hvis du som mål her i livet har haft at blive den mest udskældte og latterliggjorte af alle jægere, så har du nået dit mål. Vi andre forsøger, efter bedste vene, at opføre os således, at så mange som muligt vil tale pænt om os efter vores død, i respekt for det positive vi har udrettet.
Men tillykke da. Du er dælme nået langt - ned.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-09 21:01

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-02-09 21:17

Lille Knudsen dog du kan ikke læse hvad jeg skriver, jeg har aldrig sagt du bruger el på dine hunde, jeg har spurgt om du har trænet sammen med nogen der har brugt det, du er begyndt at blive en kendelig kedelig når du ikke kan læse og forstå
Din sidst svada tyder på du har sat halsbåndet på dig selv og har givet det fuld styrke
Det kunne være den tidligere ejer har fundet ud af der var andre dressur metoder og derfor er hans nye hund en helt anden, end den første han havde.
Der kunne også være en helt anden mulighed, at den hund fra "din" fætter og kusine kombination ikke har en pløk i munden, når den så får et hudben, har den det en hel uge til at sutte det i sig.

Rigtige jagthunde kommer fra Kennel Spangkilde.
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-02-09 22:14

du vrøvler helt og aldeles men kom nu ikke for tæt på for så kunne det jo være dig, der fik strøm måske ville det hjælpe.

Den hund du taler om har bestået fuldbrugsprøven - er der nogle spanking hunde der har det- NEJ

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-02-09 17:37

Nøøøøøøøøøøj Knudsen vil jeg få strøm når jeg kommer få tæt på dig, det lyder jævnt vekslende

Som afslutning vil jeg lige tilføje at en hvilken som helst hund fra hvilken som helst kennel, vil kunne tvinges til at bide og udvise dårlig adfærd, hvis den får en forkert behandling og dressur.

Derfor, vil man have en "fuldblodsracer" så skal det være med Spangkildegener, men sådan er der så meget, nogen vil køre i en Volvo eller Lada andre vil kører i Porche.

Nu vil jeg så slutte min kommentar vedrørende hundeavl og ffffffffffffssssssssssssstttttttttttttttt....biiiiiiiiiiiiiiiib jeg får lige nu en besked i min ørebolle, at der igen har været møde omkring lejerbålet i Afrika, efter man med møje og besvær havde fået ild i det våde træ, efter en kraftig tropebyge.
Snakken skulle dreje sig om at man på Løvenholt jagtvæsen har haft lavet et to års forsøg på opdræt og udsætning af Amazonpapegøjer, fordi denne farvestrålende fugle ville hundene have let ved at se, da næseegenskaberne ikke er for gode, men forsøget var ikke gået som forventet, derfor var man gået over til hvide italienere
Jeg må selv sige, det lyder for godt til at det skulle være sandt, men historien skulle være sådan, at det første år forsøget kørte, gik det ikke ret godt, da man ikke havde taget højde for at disse papegøjer tilbragte megen af deres tid i træerne, så der var af naturlige årsager ikke megen fugl på jorden til hundene.
Året efter var der et kvikt hoved, der fik den glimrende ide at hive en stor del af vingefjerene af, så papegøjerne mere eller mindre var tvunget til at kravle ned fra træerne for at søge føde på jorden, hvor der var fodret kraftigt med solsikkefrø.
Efter den første gang hundetræning, som var en stor succes, gik det rask ned af bakke og hvorfor nu det.?
Jo, nu er sådanne papegøjer ret kloge fugle og på grund af den globale opvarmning og de milde vintre, var der fugle som havde overlevet. De havde i mellemtiden fulgt med i hvad disse tobenede væsner og deres firbenede tjenere gebærdede sig.
De havde gennem foråret, inden den nye udsætning set på hundetræningen og havde tilegnet sig visse lyde og sprogbrug.
Disse overlevere, så nu hvad deres nye artsfæller blev udsat for og da de havde studeret forårets hundetræning, havde de tilegnet sig at imiterer dækfløjtet og efterfølgende sprogbrug DÆK FOR HELVEDE DIN MØGKØTER herefter var det slut med dette eksotiske eventyr og man gik derfor over til de hvide italienere
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-09 19:26

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-09 19:43

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-02-09 20:03

Ja, der sker mange mærkelige ting på Løvenholt. Jeg trode kun det var genbrugsagerhøns de fiflede med.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-02-09 20:27

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-02-09 03:03

Sådan skriver de på Jagtformidling:

Jeg tror du er bedre hjulpet med at finde noget kontakt på bent ballegard og så evt. købe noget træning der, kennel kragborg laver også noget... det koster... men det er en god investering hvis du ikke har nogle i dit netværk som kan hjælpe.

Hvorfor skriver de mon det?

Kan det være fordi kvalitet og resultater af træningen er langt bedre end hos Kennel Spanking -
hvor der bruge hjælpemidler, som er forbudt

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 03-02-09 07:21

Til den private kronvildtforvalter, samfundsrevser, President for den privat Jantelov, "forfatter" riffelinsturktør hundetræner leverpostejsfødevaredatostempelindgrediensindpakningskontrolant Muflonjæger tæt på hegn, indehaver af BBKIA(Bent Ballegaard Knudsen Investigation Agency) og raketmontør.

En kort pause

Huuuuuha det var mange titler man bliver helt forpustet men knudsen nu hvor jeg igen er kommet til hægterne, må jeg igen oplyse dig om noget, du igen helt har glemt, din langtidshukommelse er ikke hvad den har været.
Det er ikke første gang du har fået en af dine "slyngveninder" fra papegøjeudsætningsprojektet til at skrive lovprisende ord om dit fantastiske gen udi jagt og hundetræning på diverse jagtfora, hvis ikke det er dig selv der har været inde og skrive under et lille synonym? jeg vil så gøre opmærksom på endnu engang, at Jægerforbundet sorterede dig fra som ekstern underviser
Det er besynderlig som du gerne vil debattere, nå ja det er måske lige lovlig overdrevet, men igen har de i Afrika haft ild i lejerbålet og den løse snak siger, at dit sniksnak gen stammer fra, da du efterhånden for mange år siden blev leveret af storken, da fløj der en Amazonpapegøje ved siden af storken.
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-02-09 08:33

Hura hura argumenterne bliver tyndere og tyndere er I ved at løbe tør!!!!
Fornyelse kender I ikke til.
I skriver: at jeg er smit ud fra jagtformidling - hvordan kan jeg så have slyng veninder der?

Alle mine venner tør stå ved deres navn - derfor debattere vi også på andre fora.....
Hvor I slet ikke kan komme ind, for der skal oplyses både navn, telefon nummer og mail adresse.

Amazonpapagøjer og Afrikansk lejer bål Du kommer sandelig vidt omkring. Pas på du ikke får malaria
Ø- kuller det har din ven jo fået og som du vrøvler er du godt på vej. Du har måske blot drukket af natpotten???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Et godt råd søg læge helt en psykriater

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-02-09 09:25

Det er squ nok Robert Bæ der har forsøgt at forfatte noget læseligt. Så, bb1, sæt lige et link ind, så vi kan nyde, at en eller anden er gået så forkert i byen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-02-09 09:59

Skal du nu ligefrem have hjælp

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 03-02-09 15:48

Tak for svaret dabj, du var den som kom tættest på

The Real Deal

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-02-09 16:29

Jo tak - bb1. Det sker så sjældent, at nogen skriver/siger noget positivt om dig - og hvis jeg skal til at rode rundt i gamle indlæg på Jagtformidlingen, så bliver det som at lede efter en nål i en høstak. Det kan tage flere dage. Så kom du bare med linket. Blind høne finder undertiden et guldkorn.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-02-09 03:49

--------------------------------------------------------------------------------
Hura hura argumenterne bliver tyndere og tyndere er I ved at løbe tør!!!!

Ja, sådan var det og så blev tråden lukket!!!

Godt gået endnu engang TRD har du fået ros fra ejeren af kennel spankingkilde?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-09 15:33

Argumenter? Hvor har du argumenteret? Din eneste "fortjeneste" har hidtil været at svine andre til og fremkomme med nogle uhyrlige udtalelser, som gang på gang har vist, at din viden om rigtig jagt kan ligge på en opdrættets agerhønes skaldede hovede. Derfor har vi endnu engang anbragt dig hvor du hører hjemme - nemlig blandt amatørerne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-02-09 16:53

Ja argumenterne er skam tynde når du ikke ikke engang kender en agerhøne. Den er ikke spor skaldet.

Det der er tyndt når man i sin argumentation bliver personlig i stedet for saglig, så er det at man befinder sig i vugge – eller den blå stue og det er hvor du er lige nu, sammen med dine D.L.S. venner.

At sige at man ikke gider finde et citat på jagtformidling fordi det tager tid også samtidigt bruge masser af tid på, at finde hvad jeg har skrevet for både to og tre år siden – det er bare SYGT !!!!!!

I det hele taget at gå efter manden i stedet for bloten er ikke blot barnligt eller sygt.
Det er også dumt og kan kun forklares med, at man ikke har sine argumenter iorden

Men nu påstår alfaderen på Fyn jo også at Tonganeseren er en kvinde - så jeg kan godt undskylde for de har jo deres perioder, de yngste i alle tilfælle.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-09 17:03

" Bloten" - hvad er det for en fætter?? Kvinde? Jeg tror nogen laver fis med dig. Og når du nu nævner argumenter - hvor i Himlens navn er så dine argumenter i dit indlæg? Du skriver også, at vi bliver personlige. Er du ikke det i dit sidste indlæg? Jeg kan i hvert fald ikke få øje på noglet fagligt/sagligt. Du er squtte helt normal - hr. Nudsen.

Kender du ikke udtrykket "en skaldet femmer"? Det er ellers midtjysk. Sig mig! Hvad lavede du i dansktimerne? Nåh ja. Du sad jo og flæbede, fordi de andre drillede dig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-02-09 17:42

sygt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-09 17:50

Du er hårdt trængt - hr. Nudsen. I sin tid lancerede du begrebet "personfnidder" så flittigt, at du håbede det ville virke. Det gjorde det så ikke, og uanset hvor mange gange du bimlerop om personfnidder, så får du den i smasken som en boomerang, fordi du i virkeligheden er mr. personfnidder himself. Du bliver latterliggjort overalt, og jeg fatter ikke, at du bliver ved. Ordet "dum" får en helt anden betydning, når du er indblandet. Tsk, tsk.
Men hvad betyder ordet "bloten"???
Men hvad bliver det til med linket fra Jagtformidlingen?? Jeg tror du lyver igen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-02-09 18:53

En person der kritisere andres slåfejl kan ikke blot undskylde sig med, at han går i for små sko
Det er sku`e for simpelt argument og et typisk udtyk for personfnidder

Mangler du et link - fordi du allerrede en gang har sat et forkert navn på - så gå dog in og find det på jagtormidling under hunde debaten

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 04-02-09 19:34

Jeg har brugt en del tid på at finde omtalte indlæg på jagtformidlingen.

A' ku' skutte finde noget som helst - udover en masse indlæg hvor bb1 skændes snart med den ene og snart med den anden og tilsidst ender det da også i ragnarok. John Jagtformidling giver bette Ballegaard 14 dages karantæne for personfnidder fnadder. Da de 14 dage er gået starter bette Ballegaard op igen med sit sædvanlige personfnidder fnadder. Der er det John Jagtformidling, giver Balladegaard 5 kolde tæer i røven og udelukker ham for livstid + 99 år i tilfældet af at fjolset Ballegaard har mere end et liv (gud forbyde det)
Den eneste på jagtformidlingen der har sympati for bette Ballegaard, er den selvbestaltede fotograf Robert Bæ, som forøvrigt også fik 5 kolde tæer i røven og blev blacklistet fra jagtformidlingen.
Men efter Roberts tårevædende flæberi blev han desværre taget til nåde igen.

Balladegard, det eneste sted du kan udsprede dit gylle er desværre her på KANDU.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-09 19:41

Nemlig. Balladegaard lyver lige så skamløst som tidligere. Der er ikke nye positive tilkendegivelser om Balladegaard. Bb1 - du er, som altid - fuld af løgn.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-02-09 19:45

Det kunne jo være, at Balladegaard Nudsen har fundet et indlæg fra forrige århundrede - eller før man fandt ud af, at Balladegaard Nudsen kun er en pose varm luft.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 04-02-09 19:50

En pose varm luft = pruttepose

Ja Ballegaard er sku en pose varm luft

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 04-02-09 22:00

Knudsen du er er en kendelig latterlig.
Du skriver folk er latterlige hvis de kritiserer andres slåfejl og manglende stavefærdigheder for personfnidder og du skriver
En person der kritisere andres slåfejl kan ikke blot undskylde sig med, at han går i for små sko
Det er sku`e for simpelt argument og et typisk udtyk for personfnidder

Men du er skutte for god selv, her er du selv efter BjørnJ, fra din egn tråd "den lille mands jagt", som kommer til at underskrive sig med Bjærn. Citat
Muligvis Bjærn eller Bjørn.

Tag du nu og stikke din sure pibe ind, for du staver sku selv være en pose pinnochiokugler

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 01:37

http://www.jagtdebatten.dk/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=2352

Bla-aaaaaaaaaaa`ne svære er det ikke og indlægget er skam ikke ældre end fra den 30-01-2009
Så vil i jo nu nok påstå at gransuniq er min lille broder eller sådan noget, men nej jeg kender ikke manden/Kvinden.Så begynd nu ikke at svin ham til også,som I gør det med min ven Robert Hæ som bestemt ikke er nogen selvlært fotograf, men hvor skulle et så dårligt menneske som hjulskifteren vide det fra han kender jo ikke engang alfabetet

Jeg er efterhånden helt sikker på at de andre deltagere her på Kandu efterhånden godt kan gennemskue Jer

Så der er ingen grund til, at jeg fortsætter dialogen med Jer. Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. Husk det og
Og at I er oplagte emner til personer, som kunne få deres skolepenge tilbage, selvom de har sovet i timen er et faktum
Så god nat sov endelig videre,der er ikke mange der vil savne Jer

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 03:07

Næk næ, gamle grobrian.
Når det nu er lykkedes for dig at blive nævnt på en hjemmeside hvor du er blevet smidt ud fra, så skal andre squ også have citatet - som det står der.

"RE: trænning af stand
grandsuniq
Indlæg nr: 4
Brugere

Antal indlæg: 157
Bopæl: Thorning, Kjellerup
Tilmeldt: 12.02.07 Lagt på d. 30-01-2009 19:07

Det er muligt det er en metode, men hunden lærer ikke ret meget af det, du risikerer at hunden ikke får lært at stoppe i tide og derfor i meget lang tid vil komme for tæt på fuglene når den møder dem på den fri bane.

Hvis du har fugle så kan der da ikke ske noget ved at tjekke standen på den måde, men så tror jeg også du skal lade det være ved det.

Gem fuglene til efter 1 april hvis du har mulighed for det og prøv så at sætte dem fri på lovlig vis efter 1 april og derved give hunden mulighed for at lære den rette afstand og kende. Husk at en enkelt kvalitetssituation er meget bedre for hunden end 5 surrogat situationer.

Din stående hund skulle gerne blive ved med at være stående og ikke stødende... det kunne man frygteblev resultatet hvis du roder dig ud i noget med fugle i bure og du ikke har den fornødne erfaring og viden til den metode.

Jeg tror du er bedre hjulpet med at finde noget kontakt på bent ballegard og så evt. købe noget træning der, kennel kragborg laver også noget... det koster... men det er en god investering hvis du ikke har nogle i dit netværk som kan hjælpe. " Citat slut.

Men nu må du følge hans råd, bb1. Gør nu ikke noget ulovligt med dine fugle, der løber jo mange rygter..

Ret beset fortjener du den ros, at du har opnået ngole positive ting i de kun 18 år du har haft hund.
Noget kunne tyde på, at du har det bedst sammen med dyr, for der er squtte mange der kan fordrage synet af dig - eller får røde knopper, når de ser dit navn.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 03:10

Og hvad angår skolepengene . . . så har du dælme en del tilgode. I morgen har jeg en lille ting jeg godt vil spørge dig om.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 03:15

Rygter Ja men hvad kan de bruges til Intet for det er jo blot rygter Så for fremtiden hold dig til det du ved noget om

Jeg har igen poblemmer hverken med min jagt eller udsætning for det har jeg folk til

Så sov du nu blot videre!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 03:18

Du kan godt spare dig jeg svare ikke på rygter fra anonyme personer

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 04:01

Det har ikke noget med rygter fra anonyme personer at gøre. Jeg læste bare noget interessant på din hjemmeside - og deraf kommer mit spørgsmål.
Men det vender jeg tilbage til.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 05-02-09 07:00

Er der ikke et gammel ordsprog der siger at Krage søger mage, eller noget i den stil, i det her tilfælde vil jeg skrive Amazonpapegøje søger mage, der er også et ordsprog der siger "lige børn leger bedst" og nu nævner du selv Robert Hæ lille Knudsen, ham og dig er sku lige "Klåge Åge".
Hvad har i f.eks til fældes jo.
At linke og kopierer til alt mellem himmel og jord, selv om det der spørges om, ikke har relevans for det aktuelle emne.
I er også lige personfnidder befængte, lad os hvile lidt ved Robert Hæ, for dig kender vi til hudløshed.
På en af Robert Hæ talrige hjemmelavde hjemmesider - som ligner hinanden, den samme skidengrønne farve og den her er hans egen Jagtwebmarsterlinks, hvor han sviner en af danmarks nok kendteste kenneler til og det er en ruhårs kennel ved naven Kragborg.

http://www.jagtwebmaster.dk/links/1default.asp?kat=10

på denne hjemmeside kan, hvis der skrolles lidt med musen, se at der står om den aktuelle kennel.

Kennel Kragborg sælger tandløse hunde som ikke kan gå på udstilling

Det siger lidt om hilket format din gode ven består af og hvis der pilles lidt i overfladen kan der sikkert graves mere frem.
Jeg glæder mig til at der på pågældende hjemmeside bliver offentliggjort at din fhv. hanhund Rebus parrede en tandløs tæve i Norge (men det er nok ikke realistisk) hvor du herefter fik det røde kort fra DMK. og de havde advaret dig forinden.
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 08:27

Hmm, hmmm - og et lillebitte hmmm! Næh, jeg fandt squtte noget interessant på bb1`s hjemmeside alligevel. Pardon mon ami. C`est mon faute.
Er det forresten ikke fransk man taler, når disse hersens gæve Hubertusjægere mødes til bøvs og ædegilde?? Hvordan har du det med det? Du kan jo knapt forstå dansk.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 08:49

Hvor er du dygtig-ja, kennel kragborg har solgt en tandløs hunde hvalp til Robert, men sig mig lige en gang helt ærligt, hånden på hjertet, din bedste tanke gang eller hvad vi ellers kan finde på:

HVAD I HIMMELEMS NAVN KOMMER DET MIG VED ?????????

Jeg har aldrig nævnt Kennel Kragborg - men jeg har nævnt Kennel spank killer

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 09:20

Hvad har indehaveren af Kennel Spank Killer, Spanking eller hvad pokker du ellers kalder dem gjort dig? Du plejer jo at hetze dem som tidligere har været med til at få dig smidt ud af forskellige foreninger. Prøv nu om du kan svare på det spørgsmål.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 09:23

Med alle disse udokumenterede påstande er det forståeligt, at du reder sig staver i livet. Og om du forstår, at dem du hetzer mod tager til genmæle? Så er det pludseligt blevet til personfnidder, når de går efter struben på dig. Du er squ ikke helt normal, sådan som du tænker.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 11:10

Forsvarer du måske ikke dig selv og spankingkilde. Han har fodret Jer med oplysninger, som han skulle havde ladet være med og husk så også I har selv skrevet det også navnet hvor skulle jeg ellers have det fra

Nej min gode mand eller dame du er ude i sumpen og du hænger fast. Dine argumenter bliver dårlige og dårligere så bliv du bare Hvis du i det hele taget kender den føelse- jeg tivler.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 05-02-09 14:17

Hæ, Hæ, Hæ, bb1, lad os lige gøre din gode ven Robert Bæ fotografuddannelse færdig....

Efter utallige "face to face samtaler" med omtalte Bæ, har Bæ selv personligt overfor mig udtalt, at han er "udlært" smedearbejdsmand på en eller anden vesterbro-virksomhed i København. Navnet på virksomheden husker jeg godt nok ikke - så det har nok ikke været så interessant.
Derefter, p.gr.a. private hændelser, som jeg i denne omgang vil forskåne læserne for, flyttede Robert Bæ til Jylland......OG!!!!! så var det, Robert Bæ købte et dyrt canon fotografiapparat på tilbud hos Aldi... Dette fotoapparat tog egentlig meget gode billeder....syntes Robert Bæ, og hans kone fru Bæ, samt, ikke så overraskende hans søn, Emil Bæ...+ en lille del af den øvrige familie. (familien har vel øjnet chancen for lidt gratis konfirmationsbilleder)
Og VUUUUPTIIIII - nu fik Robert Bæ en kæmpe ide - jeg kalder mig sgu fotograf. Som sagt, så gjort ud fra devisen om, når en løgn bliver fortalt tilstrækkelig mange gange bliver den til sandhed.

Til alle andre der ønsker at blive fotograf.

Få et arbejde som smedearbejdsmand, efter et stykke tid bliver du pr. automatik fotograf.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 15:42

Intetsteds i denne tråd - eller i de andre - har jeg tidligere nævnt Spangkilde eller spankingkilde - eller hvad Fanden du kalder omtalte kennel. Det er først kl. 09.20 i dag, at jeg spørger om hvad kennelejeren har gort dig, siden du opfører dig som en sindsyg. Jeg kender ikke engang manden - har aldrig talt med ham eller om ham og er også ligeglad med hvad han går og laver.

Her er endnu et klokkelart bevis på at Ballehyleren hverken kan læse eller skrive.

Robert Bæ er ikke mere udlært fotograf end min bare røv er det. Han ankom til Jylland lige så fattig som en kirkerotte og fandt en nieche med hjemmesider og salg af computere til de benovede bønder på Horsensegnen. Men OK, nu har vi 2 interessante kammersjukker i det jyske: "Ingeniøren" Bent Balladegaard Nudsen og den "udlærte" fotograf Robert Bæ. Fine folk, skal jeg love for. Næh - klamhuggere er de begge - altså kompressormontør hr. von Balleheuler und den selbstudlærte sælger og "fotograf" - alias smedearbejdsmand hr. Robert vonlillevon Bæ.

Ved du hvad Bent: Du kan fandeme ikke være bekendt at hænge din kammersjuk ud på denne måde - ved at påstå at han er fagligt udlært fotograf. En ting er, at din hjerne tilter ved enhver lejlighed, noget andet er, at du burde holde Robert udenfor.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 15:54

Så stopper du med dine løgne historier:

Jeg har ALDRIG påstået at det er dig, der lækkede navnet Kennel spangkilde.
Jeg ved at RH har arbejdet, som fotograf - har aldrig påstået noget som helst om hans uddannelse.

Du benytter dig af en hver lejlighed til at svine folk til og det gider jeg ikke mere deltage i.

Du må have det meget svært med dig selv som menneske, når du ikke engang kan skrive folks navne og i det hele taget skriver i et sprogbrug som end ikke er et første klasses barn værdig!

Jeg skriver nu en mail til Kandu om de vil ligge debatforum til et menneske som dig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 18:30

Jeg ved ikke hvad der sker i dit hovede, men det er kompliceret. Men tak, Bent. Tak fordi du udnævner mig til at være "et førsteklasses barn".

Her, kære venner og læsere. Her ser I Bent Ballehyler for fri udblæsning, som dengang han gik i skole. Jeg har tidligere beskrevet, hvordan han sad og hylede, når nogen drillede ham. Så opsøgte han klasselæreren og sladrede om de andre. Han sladrede også, når de andre ikke havde gjort noget forkert.

Som I kan se, så er Bent Ballehyler aldrig blevet voksen. Når han bliver drillet, så flipper han stadig ud og sladrer til "klasselæreren", når han ikke kan klare sig mere.

Nu har Bent Ballehyler generet alt og alle i umindelige tider. Han har ødelagt enhver debat - også på denne hjemmeside, og det er derfor Bent Ballehyler er blevet smidt ud af alle de hjemmesider - han har terroriseret.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 05-02-09 19:54

Her kommer et citat fra bb1
Så begynd nu ikke at svin ham til også,som I gør det med min ven Robert Hæ som bestemt ikke er nogen selvlært fotograf,men hvor skulle et så dårligt menneske som hjulskifteren vide det fra han kender jo ikke engang alfabetet

....og lige et citat til fra bb1, hvor bb1's demens er i udbrud...
J
Citat
eg ved at RH har arbejdet, som fotograf - har aldrig påstået noget som helst om hans uddannelse.

Hold da kæft, bb1.....Du fremsætter en påstand....... der går 2 dage......så modsiger du dig selv igen

bb1, du får lige et tillykke herfra.......Jo, det drejer sig om modtagelse af bibliotekspenge....altså fra Kratluskeren. Du kan da godt huske, at du engang skriblede et hæfte der hed sådan - ikke?
Nå men, tillykke tillykke med de 10,25 som du modtog i støtte.
JA,JA,JA,JA og atter JA!!!!! Jeg ved godt du ikke får dem udbetalt ,da beløbet er alt for lille.
Men det viser dog, trodsalt, at der er et klientel til dit hæfte.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 20:39

Hvis man ikke er nogen selvlært fotograf - så må man velsagtens være udlært. Der er vel ikke andre muligheder.
På Jagtformidlingen - i de gode gamle glade dage, der påstod Ballehyleren at han var ingeniør. Han røg i totterne på et par andre, og på et tidspunkt ændrede Ballehyleren det til, at han var "engeneerer" - altså maskinist. Det står der i hvert fald i ordbogen.
Og hvad gør Ballehyleren så? Han ændrer behændigt "engeneerer" til "ingeniør". Keine Hexerei - nur Behändigkeit.
Nu betyder det meget for ballehyleren at have fine bekendtskaber, nok fordi han kommer fra en meeeeget ydmyg familie. Derfor er det ikke nok for Ballehyleren at have en ven som er amatørfotograf - næh, han skal squ udnævnes til rigtig fotograf, altså af den udlærte slags.
Fandes osse - bb1, at du er blevet afsløret. Men sådan går det, når man kaster sig over medlemmerne af en lille jagtforening herhjemme. Havde du holdt dig i skindet, så var det aldrig kommet så langt - selv om du skriftligt, den ene gang efter den anden demonstrer, at du ikke har en pind forstand på jagt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 20:44
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 21:09

"Som 15-årig nedlagde Bent Ballegaard sin første dåhjort - en gammel stanghjort, som ikke kunne holde sig fra planteskolens små træer og derfor skulle bortskydes.
Der gik nu nogle år med uddannelse og job i udlandet.
I slutningen af 70'erne fik jagten og hundesporten igen tag i Bent Ballegaard, som efter at have været medlem af forskellige jagtkonsortier i dag har jagten på Løvenholt Gods."

Det her er hentet fra bb1`s link.

Ok. For det første nedlægger bb1 ulovligt en dåhjort som kun 15-årig.
For det andet skriver han gudhjælpemig, at han i slutningen af 70`erne gik igang med hundesporten - uanset at han andetsted skriver, at det først var i 1989 at han fik lov til at få hund.

Det er squ svært at finde rundt i bb1`s mærkelige udmeldinger. Hvad er sandt - og hvad er løgn?

Og hvad ville du med dit link - bb1??????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 21:11

Du brovter med at have skudt en dåhjort som mindreårig. Hvorfor hetzer du imod "safarihøvdingen" i det mørke Afrika, når han og vennerne lader deres mindreårige sønner nedlægge vildt???
Sig mig! Er du undtaget lovgivningen?????

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 05-02-09 21:15

Hvad ville du vise med linket???? Ville du vise et fotografi af ingenøren og fotografen?

bb1, når man ser på fotoet, tænker man straks - "bb1 skulle ha' taget et halstørklæde på."
Jeg har på fornemmelsen at du fryser?? Du ser noget rundrygget ud... er det alderen der har sat sine spor?
Eller måske mangel på kalk og vitaminer??
Du skulle som barn ha' drukket lidt mælk og spist frugt & grønt.

TSK, TSK, men igen, du valgte den nemme løsning - røg tobak sammen med de få kammerater du købte dig til.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-02-09 21:18
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-02-09 21:30

--------------------------------------------------------------------------------
"Som 15-årig nedlagde Bent Ballegaard sin første dåhjort - en gammel stanghjort, som ikke kunne holde sig fra planteskolens små træer og derfor skulle bortskydes.
Der gik nu nogle år med uddannelse og job i udlandet.
I slutningen af 70'erne fik jagten og hundesporten igen tag i Bent Ballegaard, som efter at have været medlem af forskellige jagtkonsortier i dag har jagten på Løvenholt Gods."

Det her er hentet fra bb1`s link.

Ok. For det første nedlægger bb1 ulovligt en dåhjort som kun 15-årig.
For det andet skriver han gudhjælpemig, at han i slutningen af 70`erne gik igang med hundesporten - uanset at han andetsted skriver, at det først var i 1989 at han fik lov til at få hund.

Det er squ svært at finde rundt i bb1`s mærkelige udmeldinger. Hvad er sandt - og hvad er løgn?

Og hvad ville du med dit link - bb1??????

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 06-02-09 13:32

Når bb1 som 15 årig har nedlagt en dåhjort, så er følgende love overtrådt.

1. intet jagttegn

2. overtrædelse af våbenloven, idet bb1 ingen våbentilladelse havde - og slet ikke til jagtriffel

3. nedlagt et dådyr på et sted man ikke er jagtberettiget - det er krybskytteri

Konklusion

bb1, er jo dybt kriminel......Og bb1 vil kalde sig jæger!!!!! Jeg er dybt, dybt rystet.....

Så tror da helvede, at formand Roed nægter at være fætter til bb1.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-02-09 20:15

Det i vrøvler om foregik for 51 år siden og der skrives ikke noget om under hvilke forudsætninger, undtagen: Fordi den ikke kunne holde sig fra planteskolens små træer og derfor skulle bortskydes
Hvad fortæller det

http://www.bb-jagt.dk/mit_forfatterskab.asp

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-02-09 20:32

For mig at se, ædrer det ikke på den kendsgerning, at du begik en lovovertrædelse. Hvis du lige havde tilføjet en passus om, at du dengang ikke kendte til jagtlovens bestemmelser - fordi du var en dreng, så havde din fremstilling været etisk korrekt.
Til dit forsvar kan siges, at den egn du er opvokset på, altid har været kendt som et sted, hvor lovløsheden mere var dagligdag end alternativet dertil. Min faster bor ikke lnagt fra hvor du bor - og har kendt de mest betydningsfulde jordbesiddere omkring Løsning og Hedensted, og hun har fortalt, at disse bønder fuldt og fast troede på, at de var sat på Jorden for at kunne bestemme over alt og alle. De tiltog sig rettigheder, som krænkede de svage.
Derfor er det komplet ligegyldigt, at det foregik for 51 år siden. Dengang havde vi også en jagtlov, som åbenbart ikke blev overholdt.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 06-02-09 21:15

bb1, skrev...
Det i vrøvler om foregik for 51 år siden og der skrives ikke noget om under hvilke forudsætninger, undtagen: Fordi den ikke kunne holde sig fra planteskolens små træer og derfor skulle bortskydes
Hvad fortæller det

- At du også dengang begik alvorlige lovovertrædelser.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-02-09 22:41

Og hvad kan man så lære af denne tråd????????????

At det åbenbart er sværere at "dressere" Homo Sapiens end medlemmer af Lupus-familien.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-02-09 05:38

Hvor er i kloge:
For det første læst hvad der står - kan der være hegn om en plante skole?
Tonganeserens tante må have mere end kaninøre, for det foregik meget meget langt fra løsning og jeg har forresten aldrig selv haft jagt heromkring.

Og du Tonganeser du burde lære af tråden, at skal/vil man svine andre mennesker til, så skal man holde sig til sandheden og kun skrive det man ved og ikke det man tror.
Den evne har du ikke - den har din gamle tante ikke engang kunne lære dig, selvom hun bor meget tæt på det hellige land..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-02-09 08:14

- jamen Amen da, Bent.
Hvor har jeg skrevet, at det er min tante der har fortalt, at du skulle have skudt en dåhjort på ulovlig vis???? Læs dog på lektien mand.
Det er squ dig selv der har kvajet dig på skrift. Kors i hytten.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-02-09 09:34

Fordi din syge faster er blevet krænket af en jordbesidder her i nærheden. Giver det dig ikke ret til at svine mig til

Nyt dansk ord: lnagt

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 07-02-09 14:00

Nå!! Nu kender bb1 også Tonganeseren tante....!!?? Det næste bliver vel, at bb1 påstår, at Tonganeserens tante er i familie med hans moster.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-02-09 20:11

Må jeg være her - kære Centerpoint. Der er ikke tale om noget familieforhold, idet min tante går oprejst på 2 ben.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-02-09 20:54

Arhhh, bb1, nu skrev jeg ikke, at nogen krænkede min tante. Jeg skrev udtrykkeligt, at min faster fortalte om nogen, der blev krænket. Du forstår ikke de små nuancer i sproget - bette Bent. Undertiden føler mange, at "der kastes med perler for svin", når disse henvender sig til dig.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-02-09 21:51

Du holder dig heller ikke til tråden mere.
Hvad har DIN TANTE ELLER FASTER ELLER HVAD DET NU ER FOR EN STØRRELSE DU HAR HEROVRE, SOM ER BLEVET SKÆNDET AF EN STOR BONDE. MED TRÆNING AF JAGTHUNDE AT GØRE - kAN HUN GØ ELLER TAGE STAND?????????????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-02-09 22:40

Sådan går det, når Ballehyleren prøver at være morsom.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-09 03:23

Du er igen uden for tråden - så stop med at hyle - lad din tante om det, det var jo hende der fik smæk af bonde manden eller hvad var det hun fik???????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-09 09:08

Altså bb1. Du er en kende for brunstig - min gode mand. Du drejer en ganske uskyldig bemærkning til det rene sexorgie. Pludselig er min tante blevet skændet og nærmest voldtaget - føj da Bent. Men sådan er det med disse tunge hoveder i bibelbæltet. Når de får færten af noget frækt, så kammer de fuldstændigt over og hviner som en liderlig orne.
Er det din underbevidsthed som nu kommer op til overfladen. Det er måske derfor du har importeret dine kvindelige bekendtskaber. De modsvarer måske bedre dine syge forestillinger.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-09 11:07

Til dit forsvar kan siges, at den egn du er opvokset på, altid har været kendt som et sted, hvor lovløsheden mere var dagligdag end alternativet dertil. Min faster bor ikke lnagt fra hvor du bor - og har kendt de mest betydningsfulde jordbesiddere omkring Løsning og Hedensted, og hun har fortalt, at disse bønder fuldt og fast troede på, at de var sat på Jorden for at kunne bestemme over alt og alle. De tiltog sig rettigheder, som krænkede de svage.

Det var DU skrev den 6 - 2 - 09 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så hvem er det der har en faster som er blevet krænket!!!!!!

Forhold dig til det du selv skriver inden du angriber andre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-09 19:16

Nej - kære analfabet. Der står ikke, at min tante er blevet krænket. Havde det været tilfældet, skulle der have stået følgende:
". . . og hun har fortalt, at disse bønder fuldt og fast troede på, at de var sat på Jorden for at kunne bestemme over alt og alle. De tiltog sig rettigheder, som krænkede de svage - også min tante.
Ser du, bb1: Min tante var gift med en af områdets mest velhavende mænd, og havde ingen omgang med den lille personkreds, som kendte dine forældre - og dig. Din far var en fattig forhutlet størrelse, som især interesserede sig for en vis kategori af sangfugle - nemlig lommelærken. Derfor er der ingen grund til at overfalde mig ved at tage de tidligere "feudalherrers" parti. Du og dine havde intet tilfælles med dem.
Først når man kender sandheden bag din opvækst, kan man forstå, at du nærmest slår krøller på halen for at kunne give indtryk af at tilhøre samfundets velbjærgede intellektuelle elite. Når jeg kører forbi din ydmyge bolig på Bottrupvej, så er det svært at få øje på herlighederne. Og hvad angår dit såkaldte "forfatterskab", så må forfatteren af bogen have været på et større arbejde, for at tyde dine ubehjælpsomme formuleringer.
For ind i det syvende Helvede - mand. Du er jo sprogligt handicappet i alvorlig grad. Så tror Fanden, at du kan forplumre enhver debat. Du er jo direkte uintelligent.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-02-09 19:35

HØRT!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-09 20:56

Der fik jeg sku`hidset dig op tanten må være dit ømme punkt skal du arve hende?

Nu er hun pludselig gift med en af de slemme karle, som krænkede hende..........

Hvad mit hjem og min opvækst angår, så kender du ikke det fjerneste til den. For den er ikke foregået her på egnen,men det kunne du selfølgelig ikke vide......

Med hensyn til min Far og mor, så skal jeg da gerne fortælle dig, at min moder døde ganske kort tid efter min fødsel og jeg heller ikke har tilbragt hele min barndom sammen med min far, men igen det kan du jo ikke vide............

Men du kan godt smide med lort ligesom jeg som barn oplevede at aberne i zoo gjorde at kedsomhed.......

Nej min ven du er også som sandhedsvinet kørt fast i dine egne lø'jen historier...................

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-09 21:02

Jeg forstår squ godt at du ikke lækker enkeltheder om din opvækst, men at du nu forsøger at lyve dig fra din far, det er for sølle.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-09 21:57

Hvem lyver om hvad?

Jeg har ikke tilbragt hele min barndom sammen med min far. Hvor er løgnen i det?????????

Vil du skrive noget om mig, så må du vide hvad du skriver om ellers er du jo blot en løjenhals og det er du...............