/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gider ikke logge på konto
Fra : ingelein
Vist : 402 gange
234 point
Dato : 26-01-09 15:13

Hej
Jeg har installeret et program, hvor jeg har svaret på om programmet må benyttes af alle brugere - eller kun en enkelt. Der har jeg sikkert svaret at det kun er en enkelt, altså "Ingelein",som må logge på.

DEt betyder så at jeg nu hver gang skal klikke på mit brugernavn for at logge på/ind. Hidtil er jeg kommet direkte til skrivebord og start menuen. Det vil jeg gerne kunne igen.

Hvad gør jeg? - afinstallerer programmet og svarer at alle må logge på - eller kan jeg gøre det via kontrolpanelet og brugerindstillinger?

Hilsen Ingelein

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 244 point
Dato : 26-01-09 15:20

Jeg ville bare slette programmet igen og så geninstallere, hvis du derimod kender programmet så kan du måske finde ud af at ændre måden det starter op på.

Oftest synes jeg det tager for lang tid at prøve at finde ud af det. Derfor synes det er enklere at slette og geninstallere. Husk at genstarte når du har slettet.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 26-01-09 15:45

Hej granner01
Jeg tænkte som du, lige da jeg havde sendt spørgsmålet afsted - og så endda klumret yderligere i det ved at forhøje points.... ikke min dag i dag.
Men som tak for alle de andre gange du har svaret mig pænt/godt/rigtigt - skynder jeg mig at lukke spørgsmålet nu.
Mange venlige hilsner
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 26-01-09 15:45

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-09 15:47

Selv tak du, jeg har selv klumret så meget med PC'er at jeg ikke gider fejlfinding mere. Det tager alt for lang tid.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 27-01-09 16:22

Hej granner01
Ja, jeg fik deinstalleret og lavet en systemgendannelse. I dag har jeg så installeret det købte program igen, men det installerer et Microsoft 1.1. framework og derved opstår miseren. Jeg har talt med programmets ejermand - og har fået oplyst at programmet lægger en "Gæst" på pc- en. Denne gæst skulle man så kunne deaktivere via brugerkonti - men der er den allerede deaktiveret.
Hm...........
Hilsen Ingelein
- som jo har købt programmet "Strickrechner" for at kunne bruge det - og ikke for hver dag at skulle bøvle med at logge ind med personlige indstillinger.