/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
nu kan jeg IGEN ikke skrive nyheder i mi~
Fra : skingur
Vist : 388 gange
120 point
Dato : 28-03-03 11:34

Enten er kandu meget, meget længe om at sende mine indlæg eller også er der et eller andet jeg skal have opdateret...men hvad og hvordan????????????????

En af de grupper, jeg jævnligt færdes i, er tilsyneladende gået helt i stå og det tror jeg altså ikke på, den er... men hvorfor dælen er der så ingen indlæg????????

mvh en frustreret Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-03-03 12:04

Hvad er det for en gruppe, der tilsyneladende er gået i stå?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-03-03 18:34

Hej Rellom...nogen eller noget må have opdateret hestegruppen... igår var det sidste indlæg fra den 22ende eller så, i dag er der masser fra de sidste dage....meget mystisk! Jeg kunne igen heller ikke skrive nyheder til gruppen, - det ved jeg stadig kke om jeg kan, har ikke prøvet endnu. Hundegruppen har været stille siden igår ang. nye indlæg, og den plejer også at være mægtig livlig!
Kh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-03-03 20:21

hej igen.... kan heller ikke besvare indlæg, ser det ud til... ihvertfald ikke på "katte"... øv!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-03-03 20:26

Hej skingur
Det er meget sjældent at kandu.dk kommer ind og besvarer spørgsmål i kandu-kategorien. At forhøje pointene hjælper ingenting, men de skal nok se det.

Du kunne evt. skrive en mail til dem også http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp med samme overskrift, så er du da sikret

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-03-03 20:36

Hej igen Christina

Hvis man under "Katte" klikker på "Skriv til nyhedsbruger" over det indlæg, man vil kommentere
- så kan man da sagtens skrive en kommentar i den derved fremkomne tekstboks.
Men det er måske ikke det, du mener?

De bedste hilsner
Rellom

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 120 point
Dato : 28-03-03 20:45

Bortset fra det, så tror jeg, Kandu har "klumper i strømmen".
For ikke så længe siden blev nogle brugere oversvømmet med gamle mails,
som de havde modtaget èn gang før. Nogle fik over 4000 (ja, firetusinde)
på en enkelt eftermiddag.
Og de konstante nede-tider, som en overgang prægede Kandu, peger også i
retning af, at man har haft nogle gevaldige tekniske problemer at slås med.
Det lader til at gå bedre nu - men jeg finder det højst sandsynligt, at der
stadig er bøvl med forbindelsen til nyhedsgrupperne. Hvilket dine erfaringer
med hestegruppen jo i høj grad også tyder på.

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 28-03-03 23:38

Hej Rellom... jeg "køber" den med klumperne! Efter en lur sammen med hunden foran brændeovnen var der over 30 mails fra kandu, og de mere eller mindre begavede indlæg jeg skrev i morges, er dukket op!
Christina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-03-03 23:43

4000 mails....det var da helt vildt, men de har sikkert fjernet proppen nu