/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Net framework til Vista ?
Fra : Jan4100
Vist : 482 gange
200 point
Dato : 25-01-09 18:52

Jeg har prøvet at downloade NETCFSetupv35, men jeg kan ikke få det til at virke i Vista.
Det er ikke installeret ordenligt, den installere men man kan ikke se det inde i Programmer og funktioner. Jeg skal bruge et program som vil have framework installeret nogen som kan hjælpe med den ver. af frame til Vista ?

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 25-01-09 19:23

http://msdn.microsoft.com/en-us/netframework/aa904949.aspx:
Denne her side fandt jeg framework til vista :D så håber også du kan finde den :D

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 25-01-09 19:24

Netframework ligger da allered i Vista

Ganske vist kun version 2.0 (eller 3.0 alt efter opdatering)

http://www.mydigitallife.info/2007/12/27/install-microsoft-net-framework-11-on-windows-vista-fix-regsvcsexe-fails-error/

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 25-01-09 19:49

MuGG3K Så har jeg også downloadet den med samme resultat , det ser godt undervejs men virker ikke .var lige så glad.
refi Vist netframe ligger i Vista hvorfor virker det så ikke dit link

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 25-01-09 20:02

refi Men nu virker den, Takker refi dit link var lidt rodet men hoold da kaje hvor jeg er glad
takker jer begge for hjælpen venter lidt med at acceptere en lille times tid

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 25-01-09 20:58

Tak for svaret refi.