/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows XP/ny harddisk
Fra : oleho
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 25-01-09 16:03

Har installeret Windows XP pro
Min harddisk har fået nykker og er på vej ned
Har derfor isat en ny harddisk i computeren og herefter installeret Windos pro på denne nye harddisk
Har herefter installeret nogle programmer som f eks office,sikkerhedspakke m.fl
Det er Ok men,men hvordan er det med overførsel/installerig af eksisterende

netbank
digital signatur
og lign.

Hvordan gør jeg det?
mvh
oleho

Kommentar
Fra : edison

Dato : 25-01-09 16:06

hvorfor kloner du ikke bare din harddisk. hvis den stadig virker. så kan du med kloning, fo en identist dis på den nye.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-01-09 16:11

Med en ny harddisk undgår man jo en gammel tilsandet installation......

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 60 point
Dato : 25-01-09 16:13

Netbank og digital signatur, sikkerhedskopierer du ud på en diskette eller andet medie og derefter installerer det på på din nye harddisk.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-01-09 16:18

Du skal med i start - alle programmer - digital signatur - der er et punkt til sikkerhedskopiering. Og det samme med de andre.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 25-01-09 21:56

Nu er jeg jo alså af den gamle skole.
Så vigtige ting som du der nævner, det har jeg ALTID liggende på en god gammeldags DISKETTE.
Jeg har aldrig mine vigtige ting liggende på nogen HD i computeren.
Så hvis du har mulighed for det, så kopier dine ting over på en DISKETTE, eller på en USB hukommelse.

Hej

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 26-01-09 11:27

Tak for svaret iah.
kort og klar besked der ku´bruges
mvh
oleho

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-09 18:11

Det er jo rigtig udemærket, så fungerer det jo som det skal.