/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Sjipning?
Fra : mai22
Vist : 1059 gange
5 point
Dato : 28-03-03 08:45

Hej...
Jeg ville bare høre om der er nogle der ved hvilke muskler/dele af kroppen man træner ved at sjippe? Kan man få en fastere bagdel ved at sjippe?

knuz mig...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-03-03 09:18

Det er primært dine benmuskler du træner, men osse måsen Du kan træne din bagdel ved at lægge dig på maven og løfte dine ben op skiftevis, evt. højre ben og venstre arm, det træner både din ryg og din bagdel...en supergod øvelse forøvrigt. Du kan også sætte dig på gulvet og "gå" med måsen, det styrker også Håber du forstår hvad jeg mener??
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 28-03-03 12:54

sjipping er ikke en øvelse du bruger for at ramme specielle muskelgrupper. Det bruges for enten at opvarme før din "hovdetræning" eller for at øge en kondision. I og med at du sjipper, forøges blodgennemstrømningen i muskler, hvilket så bevirker at dine muskler generalt er mere friske og klar til kamp.

God træning :)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-03-03 21:03

køb nogle rulleskøjter og (hvis du altså ikke har nogen) kør en god tur om dagen det er rigtig godt...! nu er det jo også godt vejr så skader det jo ikke at komme ud..!

Mvh

Solgaard