/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Til o.v.n
Fra : Fijala
Vist : 541 gange
500 point
Dato : 24-01-09 19:27

Fantastisk tip, begge af den synes jeg. Har en enkelt gang leget med Gparted, men det er længe siden. Bruger som regel Partition Magis 8.0 i stedet. Men jeg nåede altså ikke at give stjerne for nogen af dine tip, så du får sgu lige lidt point i stedet for

Det er også for døjen med at sidde og lave det, jeg præmierer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-09 19:38

Fijala - PM8 kan finde på at lave om på partitionstabellen, i det du starter den. Det har jeg været ud for et par gange, og derfor gået lidt væk fra PM8.
Men PM8 og DI 2000 bruges da stadig.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 24-01-09 19:52

Øh pas nu på med de der takke tråde, jeg risikerer at blive smidt ud af Kandu som point jæger har i set at der en ny udgave på Peecee: http://peecee.dk/upload/view/151336 billederne er i jpeg format og der er en enkelt rettelse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-01-09 19:55

Jeg har engang "lånt" partion manager af en anden bruger, men ikke turdet bruge den men Gparted har jeg lært at kende nu, jeg har vist ødelagt nok filer med den, så mine erfaringer er mine lærepenge, og den sikre måde at bruge værktøjet på, er gengivet i mit tip

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-01-09 20:04

Jeg har selv Partition M. 6 og 7, så jeg er dækket, men havde nu tænkt mig atbruge o.v.n.s gode vejledning og Gpardet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-01-09 20:07

Har du set den nye guide Granner01 ? Er den nemmere at håndtere ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-09 20:07

Granner01 - vil du låne PM 8 på to disketter. de kan hentes på nettet. (absolut ingen virus)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-01-09 20:15

Jeg vil ikke have PM 8. Og o.v.n. jeg henter den nye manual nu, men kan du ikke lige smide en genvej, så skal jeg ikke lede efter tråden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-01-09 20:44

Jeg har hentet den nye manual.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-01-09 15:18

o.v.n dert var faktisk efte den nye guide blev sendt ud her jeg blev helt sentimital og simpelthen blev nødt til at præmiere dig.

Har hentet Gparted igen nu og vil til at sætte mig ind i den så.

Så tak for det igen

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 25-01-09 15:18

Tak for svaret o.v.n, din pointrytter

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-01-09 15:19

Ups glemte sgu lige fem stjerner *****

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-01-09 17:20

Selv tak, stjernerne må du rette op på i næste point spørgsmål