/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Texas scooter
Fra : tobiasbj
Vist : 801 gange
35 point
Dato : 24-01-09 14:41

Hej.
Jeg villle hører om i har nogen erfaring med Texas knallerter?
Har hørt noget om dem?
Eller bare hvad i synes om dem?

Overvejer at købe en Texas Free.

Mvh Tobias

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-01-09 15:20

Har læst både godt og dårligt om dem.
De er klart blandt de billigste scootere.
Prøv også at spørg i scooters forum. Kig ude til højre under Danske Forum her http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/links.html
og spørg i diverse forums du skulle jo helt spørge dem som ejer en.

Kommentar
Fra : tobiasbj

Dato : 24-01-09 15:57

Tak

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 24-01-09 17:06

var så lidt

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-02-09 00:26

Jeg ved at de laver en model med plæneklipper på - et helt nikt produkt! Man troede at plænetraktoren var en revolution - men nu kommer plæneknallerten. Jeg spår den en stor fremtid.

Accepteret svar
Fra : Spotbot

Modtaget 35 point
Dato : 21-02-09 11:28

Tjah, de er jo i discount klassen, hvis du køber en 4-takt sparer du selvfølgelig benzin, i forhold til Aprilia Sonic 2-takt til 16.000

Men mine erfaringer jeg har fået fra venner og lignende, er at der er lidt russik roulette.. Nogle har kørt 10.000 uden probler, hvor i mod andre skulle på værksted med skæv/smadret krumtap efter 300-400 kilometer.. Af dem jeg kender er det sku lidt 50/50 kender et par stykker der ikke har en skid forstand på det, og som aldrig vil pille ved en scooter, hvor de er brudt sammen efter de 300-400 kilometer, og nogle andre hvor de har kørt pænt langt uden service eller noget.

Godkendelse af svar
Fra : tobiasbj

Dato : 22-02-09 13:48

Tak for svaret Spotbot.