/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows update
Fra : scootergrisen
Vist : 526 gange
50 point
Dato : 24-01-09 00:03

Jeg ville gerne downloade internet explore 8 men det virker ikke og jeg tror det er fordi windows update ikke er statet.

Jeg har prøvet at gå ind i tjenester og starte windows update tjenesten men hvis jeg vælger automatisk og trykker ok så hopper den bare tilbage til deaktiveret.
Og jeg har ikke mulighed for at trykke på start og stop knapperne.

Kan se der er 2 tjenester windows update er afhængig af RPC og DCOM og de er startet.

Hvis jeg går ind i kontrolpanel og trykker søg efter opdateringer så står der fejl kode 80070422.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-01-09 00:09

Dial-A.Fix kan løse mange problemer, også problemer med opdatering, åben den hentet zip fil og dobbelt klik på det blå tandhjul: http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-01-09 00:13
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-01-09 03:25

Dial-a fix er fin nok.

Men hold nallerne fra IE8, det er en beta og giver problemer for mange, den er også svær at slippe af med, selv med systemgendannelse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-01-09 11:24
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-01-09 11:25
Kommentar
Fra : SKELMOSE

Dato : 24-01-09 13:16

Det er ikke sikkert at din netbank vil aceptere den.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-01-09 02:05

dial-a-fix kan desværre ikke bruges til vista.

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 01-02-09 16:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål