/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mothers little helper
Fra : kitsy
Vist : 216 gange
20 point
Dato : 27-03-03 22:19

Er der nogen, der har kendskab til om Status Quo har indspillet Mothers little helper, og hvor findes den. Ej p.t. på Kazaa.
Er vidende om, at Rolings Stones har indspillet den, men hvad lige med status Quo?

Please help!

Kommentar
Fra : Rhoadhouse

Dato : 28-03-03 08:31

Hejsa.
Nope, det har de med sikkerhed ikke. MEN de er dog ved, at indspille 'Rockin' All Over The Riffs' (covers album), så måske den er på der! Jeg har noget nærmere ALT med Quo, og jeg har aldrig hørt den fortolket af dem ... og kan heller ikke finde noget om det i de kilder jeg normalt bruger!
Så jeg er 99.9% sikker på den ikke eksisterer!
Hav en god dag.

Med venlig hilsen

Rhoadhouse

www.fender.dk