/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
underligt
Fra : randrup42
Vist : 450 gange
25 point
Dato : 23-01-09 17:18

hejsa nogen der ved hvorfor at jeg ikke kan loade min computer den siger at systemet ikke er fundet men jeg kan heller ikke geninstallere windows

hvad kan det være plz hjælp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:21
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:22
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:28
Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 23-01-09 17:30

jeg kan heller ikke loade cder den siger bare at den ikke kan finde systemet og noget med lyd
kan jeg tilslutte den til en anden computer og formatere den der fra..??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:32

derfor format c

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 22 point
Dato : 23-01-09 17:36

harddisk fejl, prøv og kør en chkdsk /r i recovery consolen når du booter computeren op fra cd-rom'en.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 17:48

At dømme efter alle dine øvrige spørgsmål sidder du vist med en komputer der hører til på genbrugstationen (den kommer måske derfra)

Din HD virker ikke
Din lyd virker ikke
Din strøm virker ikke
Dine installations CDer virker ikke

HVAD virker på den komputer

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 23-01-09 17:52

det er tre computere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 17:57

Hvad så med at koncentrere dig om een - fremfor bare at annulere spørgsmålene....

Vi kan jo ikke gætte os til hvilken komputer du så lige har fingre i idag

Du oplyser jo IKKE noget...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 18:05

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 4
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 13

en af idioterne der ikke gider lukke og sige tak

Kommentar
Fra : randrup42

Dato : 23-01-09 18:06

glem det har fundet ud af de andre ting jeg skal kun have svar på dette her spørgsmål

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-01-09 18:19

Citat
HVAD virker på den komputer

- den er god til at stille potteplanter på...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 18:20

Ja - det er nok det der sket...

Der er bare hældt ved siden af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 18:25

Citat
glem det har fundet ud af de andre ting jeg skal kun have svar på dette her spørgsmål

Og hvad er det så for et spørgsmål du mangler svar på... ?????

Hvis det er det du startede med er der ingen der ved det - man kan kun gætte da ingen ANER hvad det er for en komputer du sidder med og HVOR det går galt....

At den ikke vil starte og samtidig fortæller dig noget med lyd er nonsens....
Ydermere kan du heller ikke starte den på CD...

Så igen - ER DER NOGET DER VIRKER

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 18:43

Der er nok for mange krydsede kabler på harddisken eller en diskette/CD i skuffen.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-01-09 19:35

Rart med alle de oplysninger om computeren Du er kommet med.

Sæt strøm til den, så diskuterer vi tastaturet samme tid i morgen.

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 23-01-09 19:58

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 23-01-09 20:46

selv tak altid glad for at hjælpe.