/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Annullerede spørgsmål
Fra : Falcham
Vist : 840 gange
200 point
Dato : 23-01-09 17:16

Hvad kan man gøre ved idioter som annuller deres spørgsmål når de har fået deres svar ???

Mest kreative svar belønnes med point.

Falcham

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-01-09 17:17

Intet, udover at checke diverse kandu'ers statistik fremover før man svarer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:19

gi dem en skideballe og et svar der ikke kan bruges

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-09 17:19

Citat
Hvad kan man gøre ved idioter som annuller deres spørgsmål når de har fået deres svar ???

Intet det er jo op til brugeren selv at bestemme.

Det kan jo også være en fejl, at der er blevet annulleret.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-01-09 17:22

Du har selv annulleret 10 spørgsmål, så du har jo erfaring på det punkt

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:23

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 18
- Annullerede 10
- Slettede 3
Ialt 32

Ja du er jo selv en lort.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 23-01-09 17:23

Ja det er muligt, men jeg fik nu ikke et svar jeg kunne bruge hvilket jeg har skrevet i begrundelsen.

Personen her skriver at han har fået sit svar

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 17:24

Det nytter i hvert tilfælde ikke at skrive i spørgerens tråd, efter at spørgsmålet er lukket, for på den

måde at "opdrage", for når spørgsmålet først er lukket, er den eneste der ikke får mail, nemlig

spørgeren..

Så hvis du vil i kontakt med en der har lukket spørgsmålet, må du skrive en pm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-09 17:25

Citat
Ja det er muligt, men jeg fik nu ikke et svar jeg kunne bruge

Du fortjener jo ikke et svar, din nød.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 17:25

Falcham, mange nye på kandu, kender ikke til reglerne/eller trykker forkert

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 23-01-09 17:28

Ja Nordsted1, det kan da godt være bare ærgerligt når man mener at men er kommet med et rigtige svar.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-01-09 17:28

Citat
Falcham, mange nye på kandu, kender ikke til reglerne/eller trykker forkert

Mange af de såkaldte nye er jo gengangere, og mange af dem der annulerer er absolut ikke nye.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 17:32

Citat
og mange af dem der annulerer er absolut ikke nye

Hvor skulle jeg vide det fra?

Falcham.....vel kan det være ærgeligt, men har spørgeren så i det mindste sagt tak for hjælpen, er det ikke helt forgæves

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-09 17:35

Citat
Hvad kan man gøre ved idioter som annuller deres spørgsmål når de har fået deres svar ???

Som tidligere skrevet ... intet

Men hvorfor er du sur ??? er det fordi du mente at du skulle have point eller ????

Hvilket spørgsmål mener du er annulleret, hvor brugeren/spørgeren har fået svar ?

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-01-09 17:36

...Hvis man ikke lukker sit spørgsmål, så bliver det annulleret af Kandu...

Det er nok sjældent noget brugerne gør selv..

Så det er egentlig ok. Man betaler jo nogle points for at lade kandu lukke spørgsmålet.
--Og så står spørgsmålet som "annuleret"..

---Jeg har selv 12 spørgsmål som er blevet annuleret, -enten fordi jeg har glemt at lukke dem, eller fordi jeg ikke rigtig har fået brugbare svar. Men jeg har IKKE annuleret dem selv.
-------Jeg har 86, der er lukket...

Ikke et kreativt svar, men sandt..

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 23-01-09 17:38

For det første er der INGEN der får noget ud af at annulere et spørgsmål - UANSET om man har fået et svar man forventer eller problemet løst.

For det andet er det jo kommentatorerne der bruger tid på spørgsmålet og FORSØGER at løse det...

Syntes du ikke det er noget "værd"....

Spørgeren hverken mister eller tjener ved at acceptere et af svarene om ikke andet så fpor at sige tak for den tid der er brugt.

Med lidt HELD kan spørgeren sågar TJENE lidt point ved at acceptere ved at andre "køber" spørgsmålet + 5 point for at lukke det inden en måned...

Så der er faktisk overhovedet INGEN grund til at annulere...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-01-09 17:38

-------Så man kan ikke gøre noget ved det... Det er Kandu, der annullerer. Og Kandu, der evt. må lave reglerne om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 17:40

Rettelse - det er 3 mdr der giver 5 point

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-01-09 17:43

Citat
Hvad kan man gøre ved idioter som annuller deres spørgsmål når de har fået deres svar ???

Mest kreative svar belønnes med point.

Start med selv af lade være med at annullere dine spørgsmål. 10 annulleringer det lugter.
og du er jo selv en af idioterne.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 23-01-09 17:44

Citat
Hvor skulle jeg vide det fra?

Nej det er også rigtigt. Der er nogle der er mere hellige end andre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-09 17:54

Citat
Falcham

Dato : 23-01-09 17:23

--------------------------------------------------------------------------------
Ja det er muligt, men jeg fik nu ikke et svar jeg kunne bruge hvilket jeg har skrevet i begrundelsen.

Personen her skriver at han har fået sit svar

Henvis til tråden !!!!

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-01-09 18:12

Fackham skriver:
[CITAT][Ja det er muligt, men jeg fik nu ikke et svar jeg kunne bruge hvilket jeg har skrevet i begrundelsen.

Personen her skriver at han har fået sit svar

/CITAT]

Du er enten helvedes selvretfærdig eller snotdum, måske begge dele.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-09 18:24

Ja det pisser også mig af .
http://www.kandu.dk/Spg130364.aspx
vedkommende her er tilsyneladende også ligeglad.
Jeg har lært at kigge efter før jeg svarer
Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 17

Og ny bruger ....nej ikke her.
Citat
Medlemsdato : 01-06-2005
Seneste login : 01-01-2009

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 18:31

Piaskov, ham du omtaler, tror jeg ikke har fundet ud af hvordan man lukker et spørgsmål, men han var da i det mindste glad for dit svar

Citat
tak for svaret.
Hilsen lars.llp

Måske han ser din pm indenfor tre måneder, så spørgsmålet bliver lukket

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-09 18:37

Jeg har besluttet mig til at blackliste de profiler, som jeg har hjulpet flere gange og som konsekvent annullerer, selv om der var kommet flere korrekte svar.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-09 18:38

Citat
Måske han ser din pm indenfor tre måneder, så spørgsmålet bliver lukket

Nordsted som du jo godt ved så får manden da en mail hver gang der bliver skrevet i hans indlæg og tro mig det er der blevet gjort....ikke kun af mig .
Andre har jo også skrevet at de ser efter før de svarer . Det har jeg så også lært

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-01-09 18:39

granner!
Start med Falcham

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-09 18:50

Citat
Måske han ser din pm indenfor tre måneder, så spørgsmålet bliver lukket

Mit indtryk er desværre at de fleste opretter en specifik mailadresse til kandu og glemmer ALT om den...

Dermed får de ikke mails og opdager kun ved tilfældigheder at nogen har svaret

Se blot på alle de nye profiler der er kommet på det sidste - de er sikkert oprettet af en og samme person, men INGEN kan holde styr på 50 mailadresser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-09 18:51

Citat
granner01

Dato : 23-01-09 18:37

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har besluttet mig til at blackliste de profiler, som jeg har hjulpet flere gange og som konsekvent annullerer, selv om der var kommet flere korrekte svar.

granner01

Hvad vil du så få ud af det ?????

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 23-01-09 18:54

Du kan ikke gøre en skid ved det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 18:56

Der mangler jo en Kandufunktion.
Nemlig en gråliste, så man kan fravælge dem man ikke gider svare.
For det er jo fjollet først at skulle kigge i profil før man lægger en kommentar.
Så kan det jo ikke nås inden andre svarer og måske får de gyldne point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-09 19:04

Citat
Dato : 23-01-09 18:56

--------------------------------------------------------------------------------
Der mangler jo en Kandufunktion.
Nemlig en gråliste, så man kan fravælge dem man ikke gider svare.
For det er jo fjollet først at skulle kigge i profil før man lægger en kommentar.
Så kan det jo ikke nås inden andre svarer og måske får de gyldne point.

Noget være vås ...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-09 19:07

Her er så det r, der manglede

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 19:13

Jammen Ans - hvor mangler det " r "

Er det jeg skriver noget vås, eller er det min mening, som er noget vås.

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 23-01-09 19:36

Her mangler et r Eyvind

Noget være vås ...

Måske med accent på skrift

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-09 19:52

ans
Jeg blacklister fordi jeg ikke kan skrive notat, funktionen er ikke her på kandu og jeg kan ikke huske.

Hvis jeg skal svare så tjekker jeg ind imellem mine blacklist, og står de på listen, så gider jeg ikke lede efter svar.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 23-01-09 21:08

Hej med jer
Jeg har selv annualerede mange sporgsmål men det var ikke min menning at annularerde mit sporgsmål. Jeg vidste ikke den gang at hvordan accepter eller gokendter man et svar+ mit sporg kundskab var også en problem . Men jeg synes man må ikke sige forkert noget til nogen. Fordi man gøre ikke med vilje.
Jeg siger sorry til alle

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-01-09 21:30

OK det er i orden, men der er nogen som annullerer konsekvent også selv om de har fået at vide hvordan man accepterer og i det hele taget bruger kandu.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 24-01-09 09:14

Forstår IKKE at spørgsmål annuleres uden kommentar, hvis man får brugbare svar - Og det gør man jo for det meste.

"Idiot" svar er OK at annulere!

Og man har jo alligevel sat en del point på højkant, som så alligevel går tabt.
(til ingen nytte for nogen)

Hvorfor ikke give dem til den, som giver det "næstbedste" svar, hvs man ikke er 100% tilfreds?

Med Venlig Hilsen
Jørn Rudolph

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 25-01-09 09:33

Gad vist om dette spørgsmål bliver annulleret ...
På grund af "for dårlige svar" ...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 25-01-09 10:59

Ja så er Falcham oppe på 11 annullerede spørgsmål, så god kommentar JørnRudolf

Godkendelse af svar
Fra : Falcham

Dato : 25-01-09 15:21

Tak for svaret refi.

Et blandt mange seriøse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-01-09 15:31

Selv tak....