/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Mystisk sms
Fra : vvdriver
Vist : 1043 gange
300 point
Dato : 23-01-09 14:07

Jeg har lige modtaget følgende sms.
Hej vvdriver...
Længe siden... vil bare ønske dig en god påske og håber du kommer godt ind i 1987..
Jeg sku hilse fra de andre her fra Altzhelmer hjemmet... Vil gerne snart hjem, jeg er rask nu.
Stort Julehilsen fra
Moster Knud..

Ps. Spørgsmåler er
Kan Min mobiludbyder have sendt den til en forkert modtager.
Jeg kender ikke nogen Moster Knud.

For kort siden fik jeg hjælp til (hvordan er jeg i familie med min (granfætter/grankusine). Der fik jeg en god forklaring,håber også i kan hjælpe her.
Har rigeligt af poin,derfor 300 stk. til den bedste/sjoveste forklaring
vvdriver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 14:17

Jeg tror du er så dement, at du ikke kan huske, at den sms også florerede for flere år siden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 14:28

Der skal stå:

Stor Julehilsen fra
Moster's Knud

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-09 14:28

Citat
Jeg sku hilse fra de andre her fra Altzhelmer hjemmet... Vil gerne snart hjem, jeg er rask nu.

Det kan da være du skulle søge om en plads på hjemmet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 14:35

Den var fremme nogenlunde samtidig med denne

sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex sex

Scanningen af din hjere er nu fuldført - FY SKAM DIG

Men den ka' du vel godt huske

Eller denne

Mænd i Dk er ikke tøffelhelte, De lever bare i et frit land hvor mænd kan gøre som konen vil!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-01-09 14:46

Citat
Mænd i Dk er ikke tøffelhelte, De lever bare i et frit land hvor mænd kan gøre som konen vil!!

Nemlig ......og de har ikke opdaget det endnu
Kom med en god ide til manden......DET vil han ikke.......14 dage senere.
Hør mutter jeg har fået en ide....syntes du ikke at vi skal.....
Og det er f.... den ide vi koner har lagt frem 14 dage forinden.
Se det er sådan vi får vores vilje UDEN i opdager det

Sumasumarum....vi får vores vilje.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-09 15:41

Lige før sengetid...............
bla bla bla ske din vilje som også - - - "ja ja det behøver du ikke fortælle mig hver aften"

Accepteret svar
Fra : TulleTrik

Modtaget 300 point
Dato : 23-01-09 16:48

Hej vvdriver
Jeg tror, der skulle have stået knusi stedet for Knud - det er blevet så smart at knuse og kramme alle og enhver.

Knus - kram og god fredag aften fra mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 17:04

Citat
Jeg kender ikke nogen Moster Knud.

Nej der skal ikke stå knus Prøv at læse sms'en igen

Holbæk Sygehus anmoder Dem om endnu engang at møde op til en CT-scanning, da vi endnu engang har brug for deres hjælp til at få hjernescanneren nulstillet

Kommentar
Fra : JRST

Dato : 23-01-09 18:11

Du må nok hellere blive på det hjem lidt endnu.
Du er tydeligvis ikke rask når du sender sådan noget til dig selv for derefter at glemme dig selv.

Forklaring er at din plejer knud (tysker med langt hår - udtalers forøvrigt knut) for nylig har vist dig filmen Butterfly effekt og du lever nu i en konstant forvirring om hvad du laver og hvor du er.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-01-09 20:33

Sms viruser florer for tiden ligesåmeget som pc virus! det kunne meget vel være sådan een af slagsen! så snart du skriver tilbage(hvis du har tænk på at gøre det) bliver den sendt til langbordegistan og så skal du søreme betale 10gange så meget hvis ikke mer...r du i tvivl bare slet skidtet så kan det ikke skade dig
hils moster Knud-a

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-09 21:17

Citat
sms viruser florer for tiden ligesåmeget som pc virus!

Da jeg i sin tid fik den sms, var det fra en afsender jeg kender, mon ikke også vvdriver kender sin?

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 24-01-09 10:54

Nordsted1
Piaskov
JRST
Ingen af jer har svaret særligt pænt
I har alle tre gået efter personen,ikke svaret på spørgsmålet ?.
I er sikkert alle tre demente,og har glemt spørgsmålet
vvdriver

Godkendelse af svar
Fra : vvdriver

Dato : 24-01-09 10:57

Tak for svaret TulleTrik.
Eyvind log på og du får også 300 poin (jeg holder udsalg ?)
Hilsen
vvdriver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-01-09 11:02

ja ja, sandheden kan være ilde hørt, dit demente apparat

Citat
I har alle tre gået efter personen,ikke svaret på spørgsmålet ?.

Men jeg syntes da nok jeg svarede, men det har du vel glemt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-01-09 11:06

Citat
I er sikkert alle tre demente,og har glemt spørgsmålet

Det kan jo ha' sine fordele
En god film ka' ses maaaaange gange