/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
winamp
Fra : omegalotus
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 23-01-09 02:20

jeg har downloaded winamp og slettet igen i tilføj-fjern men den optæder stadigvæk når afspille video hvordan fjenes Helt????

Kommentar
Fra : omegalotus

Dato : 23-01-09 02:31

systemgendannelse hjalp virker fint nu men stadig modtagelig for gode alternative svar

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 23-01-09 07:17

Ellers kunne du have hentet Ccleaner (http://www.ccleaner.com/)

for derefter at installere det...

Gå ind i værktøjer --> vælg winamp og fjern dette

Herefter går du ind i menuen register og trykker skan

Når du har gjort dette burde den gerne komme op med en liste over de registreringsfiler der enten er ødelagte, ikke benyttede længere eller er overflødige, i hvert fald ryder den op ;)

Herefter kan du også vælge at gå ind i menuen Renser og tryke analyser og derefter Kør Cleaner...

Hvis du gør dette burde programmet være helt ryddet fra din computer, samt der er ryddet op i diverse andre filer som ellers ville være overflødige på din computer.

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : omegalotus

Dato : 23-01-09 14:12

Tak for svaret Nordsted1.