/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Giantco Sprint 30
Fra : sp4nker
Vist : 4562 gange
100 point
Dato : 22-01-09 21:40

hey alle..
vil starte med at spørge om der nogen som ved hvor jeg kan finde en manual til Giantco Sprint30...

for det andet har jeg et problem med den: Den starter og kører fint i tomgang, men lige så snart man giver gas for at køre(hvis jeg giver for meget gas dør den eller næsten, ellers kører den omk de 10-15kmt), så opfører den som om den løber tøt for benz
er desværre ikke særlig kendt med problemet da jeg spørger for en anden,og det er sådan problemet blev beskrevt.
sætter meget pris på hvilkensomhelst imput

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-09 21:50

Citat
en manual til Giantco Sprint30

Hvad mener du med en manual....

Fulgte brugsforvirringen ikke med scooteren

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 22-01-09 21:53

nej ingen brugsanvisning som fulgte med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-09 21:55

Så prøv og hør ved thansen om ikke de har en liggende....

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 22-01-09 21:57

har været forbi Thansen, og de havde ikke noget, kun på deres værksted i jylland(eller lign), og da vi bor i kbh kan ikke rigtig bruges til noget!

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-09 22:06

Jeg ville også gerne vide hvor jeg kunne finde manualer til giantco sprint men du man bruge en anden manual da giantco sprint minder meget om de andre 4 takt kinesiske scootere men komme an på hvad det er du vil vide men for eksempel: http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/download/139qm_servicemanual.pdf

Prøv og indstil ventilerne (køb søgerblad på 0,05mm)

Godkendelse af svar
Fra : sp4nker

Dato : 24-01-09 20:23

Tak for svaret scootergrisen. NU hvor det ikke ligefrem vælter inde med svar må jeg tage dit! For den kan bruges....tak igen