/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ALTERNATIV til flash player
Fra : krizz20
Vist : 1884 gange
50 point
Dato : 22-01-09 20:46

Hvis der et program der er lige så god som adobe flash player for hvergang jeg skal afspille en filmen virker den den selvom jeg har instaleret.den

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 20:49

Ja Media Player og den ligger allerede på din PC, den er nemlig en del af Windowspakken.

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 22-01-09 20:53

hvert program der står man skal have adobe flash player

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 21:04

Jeg har aldrig hørt at man skal have flash player, kun Acrobat reader

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 22-01-09 21:20

inde på youtupe står det feks.

Opgradering af Flash Player påkrævet
Du skal downloade og installere den nyeste version af Adobe Flash Player for at se dette indhold.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 21:32

Ja og det er fordi du har installeret flash player. Hvis du sletter programmet så vil det ikke stå der mere.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-09 21:43

Du skal da ikke slette Flash playeren så kan du da slet ikke se det på youtube!

Citat
inde på youtupe står det feks.

Opgradering af Flash Player påkrævet
Du skal downloade og installere den nyeste version af Adobe Flash Player for at se dette indhold.

Ved ikke om der findes et alternativ, men opdater til den nyeste, så skulle det køre

mvh klaudi

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 22:20

Jeg ser You Tube hver dag og jeg har ikke Flash Player installeret.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-09 22:47

Så ved jeg ikke hvon du får set filmklip på Youtube, for der skal bruge Flashplayer,
det er et active-x object som bliver integreret i browseren.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 22-01-09 22:54

active-x må være det jeg mangler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-09 23:05

Hent den sidste ny Flashplayer her:
http://www.adobe.com/go/getflash

Husk at fjerne "flueben" hvis du ikke vil have Google toolbaren installeret.

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 23-01-09 11:34

I kildekoden hos bl.a. YouTube kan man se hvorledes man promter for at Flash player'en skal installeres/opgraderes:
Kode
<div id="watch-this-vid">

         <div id="watch-player-div" class="flash-player">
            <div id="watch-noplayer-div">
               <noscript>Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. <a href="http://www.adobe.com/go/getflashplayer/" onmousedown="urchinTracker('/Events/VideoWatch/GetFlash');">Get the latest Flash player</a>.</noscript>
               <script type="text/javascript">
                  document.write('Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe\'s Flash Player. <a href=\"http://www.adobe.com/go/getflashplayer/\" onmousedown=\"urchinTracker(\'/Events/VideoWatch/GetFlash\');\">Get the latest Flash player</a>.');
               </script>
            </div>
         <script type="text/javascript">
            var fo = writeMoviePlayer("watch-player-div");
         </script>
</div>

Et alternativ? Tjaeh... jeg har nu ikke prøvet:

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070709115748AAINVzY

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 23-01-09 13:14

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-01-09 13:17

Og hva fik du så ud af det? Flashplayer 10!