/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
"Ballontips".
Fra : Mosebaek
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 22-01-09 20:15

Hvor pokker er det nu,man slår alle de "ballontips" fra.
Efter jeg har opdateret til XP, sp3 er det fyldt med disse små "hjælpe" tekster overalt.
De står ved markøren,uanset hvad jeg peger på.De må da kunne "slås ned".
De fylder jo op,så man næsten ikke kan se,hvad musen peger på.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 20:26

Gå ind i funktioner - internetindstillinger - avanceret - er eller andet hak skal sættes eller fjernes her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 21:03

Citat
hvis du vil slippe af med alle de "dejlige" bobler, skal du bare gøre følgende:

Tryk på knappen kør, skriv regedit

Vælg nøglen HKEY_CURRENT_USER
- software - Microsoft - Windows - Explorer og Advanced, når du står på denne nøgle, vil du til højre kunne se den nøgler! Her skal du have tilføjet en ny nøgle. Højreklik, og vælg ny - DWORD-værdi
Denne skal have navnet EnableBalloonTips, og have værdien 0, hvilket er stadard.

Herefter slipper du af med disse "dejlige" bobler.

lånt herfra http://www.svein.dk/Forum/subject.asp?s_id=768&r_id=2133&h_id=14&page=1&pageid=2&show=1

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-01-09 21:32

Du kan også bruge Microsoft's Tweak UI, find den her:
http://www.filehippo.com/download_tweakui/

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 22-01-09 21:38
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-01-09 21:51

Foreløbig tak for forslag.Ser lige på det i morgen tidlig.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-01-09 08:11

Tak for svaret Klaudi. Det ser ud til at virke.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-01-09 08:41

Velbekommen