/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vedr. spørgsmål
Fra : Fonzi11
Vist : 503 gange
20 point
Dato : 22-01-09 19:00

Hej !

Jeg er netop ny bruger af dette fantiske medie. Dog har jeg et problem( måske er det bare mig der er lidt tungnem) men jeg har stillet 2 spørgsmål inden for jura og film. Jeg kan ikke se mine spørgsmål nogle steder i min historik.

Har jeg gjort noget forkert eller er opdatere systemt ikke med det samme ?

Med venlig hilsen

Anders

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-09 19:02

Du har IKKE stillet nogen spørgsmål andet en dette....

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 30 point
Dato : 22-01-09 19:05

Du skal bruge point for at stille spørgsmål og du har kun 20 fordi du først er oprettet i dag. Derfor kan du ikke have stillet andre spørgsmål for det har du ikke haft point til. Du bruger jo dine 20 nu.

Kommentar
Fra : Fonzi11

Dato : 22-01-09 19:10

Ok så forstår jeg.. Det er jo simpel matematik, kan jo ikke give 100 point for et svar på mit spørgsmål, når jeg ikke har point..

Øv, men tak for svaret

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-01-09 19:10

Du har glemt at trykke Send

Godkendelse af svar
Fra : Fonzi11

Dato : 22-01-09 19:11

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-01-09 19:12

Opret dig som superbruger så får 200 point mere til at stille spørgsmål for.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-01-09 19:13

Det er muligt, at du tror at du tidligere har stillet 2 yderligere spørgsmål - men som Granner01 siger, har du kun 20 point til start, da du i er tilmeldt som superbruger.

Og ved de tidligere spørgsmål, har du nok ikke trykket SEND til sidst.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-01-09 20:07

Selv tak du og opret dig som superbruger som de andre skriver.