/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows defender
Fra : return
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 22-01-09 12:57

hej vil lige spørge om hvorfor min windows defender ikke arbejder ???

når den skal søge står der bare at den ikke er tilgængelig hvordan kan der være nogen bud på problemet ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 13:06

søg > defender > klik på windows defender > funktioner > indstillinger > nu kan du se hvad der er sat til.

Kommentar
Fra : return

Dato : 22-01-09 14:10

Eyvind>< når jeg søger på defender i søg menuen så kommer der kun en genvej frem til defender hvad betyder det ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 14:15

Jeg kører Vista lige nu.
Prøv kontrolpanel > klassisk visning > så skulle den vise sig.

Kommentar
Fra : return

Dato : 22-01-09 14:28

Eyvind>> det hele er sat til så vidt jeg kan se men troede bare selv man kunne få den til at scanne når man lige vil prøve og se om den virker men det kan jeg ik få den til ?? men det skal man måske heller ikke kunne ???

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-09 14:41

I defender > indstillinger > kan du sætte den til at scanne.

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 22-01-09 16:15

Der er lige kommet en opdatering til Defender i dag...
Måske kan det hjælpe?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-01-09 17:12

Defender er en dårlig scanner, men god til at holde skidt ude.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 22-01-09 18:42

Tak for svaret Eyvind.