/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
trådløs internet
Fra : mikkelberg
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 22-01-09 11:28

Er der nogen derved hvordan jeg får min nyerhvervede msi computer til at gå trådløs på nettet?
der kommer intet frem om der er et netkort på maskinen, selv om der skulle være trådløs netkort på den. Og den spørger ikke efter om den skal gå på min trådløse router,

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-09 12:37

model, bærbar/stationær?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 12:44

start > kør > devmgmt.msc > ok
Kan du nu se noget der liger dette ...................nede ved netværkskort vises min trådløse.
http://peecee.dk/upload/view/150902

Kommentar
Fra : mikkelberg

Dato : 22-01-09 13:36

maskinen er en MSI 100 uden cd drev.- der er trådløs netkort i den , men jeg kan ikke finde det og komme i kontakt med det

Accepteret svar
Fra : liller74

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-09 13:44

gå ind under indstillinger og så kontrolpanel der kan du finde noget om trådløs internet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 14:22

Så prøv dette:

Start > Højreklik på computer > vælg egenskaber > enhedshåndtering > nu bør du kunne set dette billede.
Klik på + ud for netværkskort.

ser det sådan ud som mit.
http://peecee.dk/upload/view/150902

Godkendelse af svar
Fra : mikkelberg

Dato : 22-01-09 14:52

Tak for svaret liller74.jeg har selvfølgelig prøvet det, men fandt ingen trådløs netværkskort.- firmaet vi har købet maskinen af siger der er et kort.- jeg kan bare komme i kontakt med det, eller se det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-09 15:52

Jammen så tillykke med løsningen.