/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ram
Fra : randrup42
Vist : 354 gange
20 point
Dato : 22-01-09 01:16

nogen der ved om de her ram passer til en acer aspire 4520

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=430782&searchArea=&Soegeord=
eller hvorfor nogen gør så
og hvordan skifter man dem???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-01-09 01:25

Prøv denne scanner, den finder ud af hvilke RAM du har i computeren og foreslår hvad du kan opgradere med, så har du navn og type på RAM blikkene og kan finde og bestille hvor du har lyst, du kan også købe dem på siden hvor scanneren (England), det er ikke dyrere og Crusial er gode til RAM

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 22-01-09 01:26

Prøv denne scanner måske en ide med et link http://www.crucial.com/uk/systemscanner/

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-01-09 04:45

Vend computeren om så undersiden vender op.
Kig i midten der er et låg med en lille skrue du skal skrue ud.
Så åbner du låget og tager ramne ud og sætte de nye i.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 22-01-09 08:47

De ram du har linket til passer fint i maskinen. For at skifte dem gør du som scootergrisen skriver.

Citat
Dual-channel DDR2 SDRAM support Up to 2 GB of DDR2 667 MHz memory, upgradeable to 4 GB using two soDIMM modules.
http://www.digiworldrd.com/pdf/aspire4520.pdf

Godkendelse af svar
Fra : randrup42

Dato : 23-01-09 18:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-01-09 20:38

Selv tak, fik du købt nogle blokke til opgradering?