/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Kan FLEX-EL svare sig?
Fra : cristian2
Vist : 772 gange
30 point
Dato : 21-01-09 22:42

DONG tilbyder Flex-el til husstande, hvilket skulle være billigere, men også indebære en risiko.

1. Er der nogen der har erfaring med det?

2. Hvordan kan man på en enkelt måde holde øje med om de nordiske el-priserne pludselig stiger, så man skal opsige sin aftale og gå over til fastpris? - ved at de sender en mail til én eller hvad?

3. Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-01-09 22:51

Vides ikke....

Til gengæld vides det at forsikringsselskaber, teleudbydere og her elselskaber ALTID henter pengene i sidste ende

Accepteret svar
Fra : ara

Modtaget 40 point
Dato : 21-01-09 23:19

Er der ikke mindst 3 måneders opsigelse på Flex-el.?

Jeg har tegnet et abb. på fast pris i to år hos mit lokale elselskab.

Der er ingen der kan sige om elprisen stiger/falder i løbet af året.

Jeg kan bare se at de sidste år er prisen steget hen over året.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 12-03-09 11:10

Tak for svaret ara.