/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
-Telmore-Telefonsvarer
Fra : preb1944
Vist : 3138 gange
100 point
Dato : 21-01-09 16:26

Hej.
Kan jeg få hjælp her til ,hvordan jeg kan indtale en besked på min telefonsvarer (ikke kun lytter til svar)og senere hører den- og slå telefonsvarer fra igen.
Jeg har abonnement hos Telmore og Nokia 6300 telefon.
Evt. på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 21-01-09 16:46
Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 21-01-09 17:20

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 22-01-09 06:24

Nu er det jo ikke nødvendig, at følge refi's link og købe Webmail!
Hvorfor ikke bruge Telmore's standard telefonsvarer, der hører med til abonnentet!
Du skal starte med, at indtaste telefonsvarer nummeret i telefonen.
Tryk på taste 1 og hold den nede.
Hvis telefonen er opsat til telefonsvareren, vil den automatisk ringe op og ellers kommer der en besked om, at intaste nummeret.
Så intaster du +4521111111 og følger derefter telefonens anvisninger.
Når du derefter ringer op, med trykket på 1 tasten, bliver du dirigeret igennem opsætningen via opkaldsforbindelsen!
Bare følg den venlige stemme og lyt forslagene igennem, inden du foretager dig noget.

Gert