/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
!!!Finde filmklip!!!
Fra : Sunowich
Vist : 678 gange
300 point
Dato : 20-01-09 21:23

Hej skal bruge et filmklip af world trade centers collaps d. 11 september til en film som skal ligge i moviemaker Mit problem er at jeg ikke kan finde et klip i det rigtige format. Jeg har så hentet et klip i "Youtoube Downloader programmet " og fået filen til at virke med Vlc player ,men den kan så ikke afspiller i win movie player eller moviemaker. Har så hentet programmet " Any Video converter" men ak det ka jeg så ejheller ikke få til at virke

Altså....... er her en der kan løse mit problem efter det beskrevede eller en der ved et sted jeg kan hente omtalte klip i et format der bare passer til moviemaker uden div programmer . ) sidder klar med usb pinden

Kommentar
Fra : JRST

Dato : 20-01-09 21:34

Har du set på denne side. Jeg synes ikke klippene er af en kvalitet du kan bruge til meget men der er meget af historien.
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/thermite.htm

Accepteret svar
Fra : JRST

Modtaget 310 point
Dato : 20-01-09 21:34
Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-09 21:44
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-09 22:11

Jamen så er det vel bare dette program du skal bruge, der står følgende på siden

Citat
It also allows you to convert downloaded videos for Ipod, Iphone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3

http://youtubedownload.altervista.org/

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-09 22:58

Tak for svaret JRST. og tak til Refi Nordsted .Den har jeg jo hentet og vil ikke det jeg vil.