/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kæmpe problem
Fra : jangchr
Vist : 572 gange
400 point
Dato : 20-01-09 18:35

Jeg var så dum at tage et program ned der kunne finde nye driver til min computer og selv installer dem også og da det var gjort skal jeg da love for at der gik ged i det hele.Nå men jeg kunne altså ikke komme på nettet så jeg lavede en gendanelse og så troede jeg så det hele var iorden,jo godmorgen
Jeg kan godt modtage mail(hotmail),kan også godt spille poker og skrive på messenger,men når jeg skal bruge en af browserne(firefox,opera,IE7,safari),så kan jeg alle højst komme ind på en side 3 gange så er det over,vise bare en tom hvid side efter ca 5,så skal jeg genstarte computeren og så kan jeg gøre det samme igen,men jeg synes at der stod et eller andet med netframe eller noget ligende som ikke kunne køre da det gik galt med den der driver finder
Hvad kan der være galt?????

Ps:det tage måske lige lidt tid inden jeg svare,da jeg er nødt til at genstarte computeren,hvis der kommer mange svar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-09 19:01

Stil komputeren tilbage til FØR du installerede famøse program...

Dine "gamle" drivere er jo ikke slettet - så den skal bare have fat i dem igen...

PS...

Det kunne være en god ide at slette det program inden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-01-09 19:02

Du har sandsynligvis ikke gendannet langt nok tilbage...

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 400 point
Dato : 20-01-09 21:01

Jeg har aldrig haft fidus til de programmer, hvoraf nogle koster penge.

Hvis det er en mærkevarecomputer skal man altid tjekke dens egen hjemmeside og ikke lade et eller andet program lave ged i det.
Skriv een gang for alle op hvilket hardware der er i maskinen sammen med links til hjemmesiderne, det er typisk chipsæt og netkort der skal bruges ved en geninstallation, samt at man måske kan tjekke 3-4 x om året om der er ny grafikdriver.

Hvis skidtet fungerer er det heller ikke nødvendigt at skifte drivere.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-01-09 23:23

Hvis du har problemer med at slippe af med programmet igen, så er her en rigtig god uninstaller:

http://www.revouninstaller.com/

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 22-01-09 14:16

Tak for svaret LuffeA.

Jeg scannede computeren for ødelagte filer og den fandt da også nogle,men da jeg skulle genstarte computeren frøs den bare og ville ikke noget,så der var ikke andet at gøre end at installer windows igen
Så jeg skal sgu ikke bruge de programer mere,så kan jeg lære det