/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billedbeskeder
Fra : rasmus91
Vist : 331 gange
25 point
Dato : 27-03-03 14:17

Hej, ville bare lige vide om der er nogen der ved om der er et sted hvor man kan få gratis billedbeskeder/logoer sendt til sin mobil

Accepteret svar
Fra : TariLiex

Modtaget 35 point
Dato : 27-03-03 15:57

Ikke gratis, men på http://www.mobital.dk kan du købe dem rimelig billigt!

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 27-03-03 17:41

du kan hente dem gratis masser af steder via wap eller gprs.

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 27-03-03 19:37

Kan man også hvis det er en 3210 hvor der ikke er wap eller gprs på.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 27-03-03 19:42

Hvis din telefon ikke har Wap eller gprs, så kan du nok ikke bruge det!! vel?

Kommentar
Fra : atwr

Dato : 30-03-03 15:40

TariLiex -> Billedbeskeder kan godt sendes uden WAP og GPRS! Nå!

Rasmus -> jeg mener det forgår ved du indsender en SMS med en text/nummer på det billed/logo du vil have og derefter får du det tilsendt.
Jeg tror dog at denne tjeneste via SMS vil koste dig penge. Alt. skal du få venner med WAP til at hente dem på et gratis sted og sende dem til dig.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 30-03-03 21:06

ATWE-> det ved jeg godt... jeg forstod hans spørgsmål så han spurgte om han kunne hente med GPRS når hans telefon ikke har det... Jeg VED godt det kan hentes uden det...

Den nemmeste måde er (nok) mobital, det koster penge, men der er også stort udvalg. Du indbetaler nogle penge og derefter klikker du på det du vil have, og skriver mobil nummeret, og derefter modtager du...

Det med at få venner til at hente det med Wap, det koster telefon takst, så stadig ikke gratis...

Godkendelse af svar
Fra : rasmus91

Dato : 06-04-03 17:50

Tak for svaret TariLiex.

Da dit svar var det bedste valgte jeg at give dig pointene

Kommentar
Fra : Diddlmus1992

Dato : 19-04-03 18:59

På mobital.dk kan du spille, og der får du nogle point. Så det er faktisk gratis..