/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
DVD/CD-rom drev
Fra : NielsEmil
Vist : 290 gange
50 point
Dato : 20-01-09 00:21

Jeg kan afspille lyd-CD er, men drevet registererer ikke min installations cd til win 2000.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-01-09 00:34

Næ sådan er det med piratkopier...*HOST* jeg mener den er sikkert bare brænd i et format som din operativ system ikke genkender...
Så du skal prøve og på den i en anden computer også højre klikke på drevet og se info om disken og se hvilket format den er gemt i også skal du installere et eller andet så den kan genkende formatet....

Det eller også er den ridset eller beskidt så prøv og vask den.

Kommentar
Fra : NielsEmil

Dato : 20-01-09 00:45

Piratkopi!!?? Det er en højst agtværdig person, som har kopieret den til mig!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-01-09 01:09

Du skal stille bios til at boote fra CD og så læg skiven i din PC og så genstart. Hvis de ikke lykkes så har du et problem, så må du i gang med at skaffe en original.

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 50 point
Dato : 20-01-09 06:51

Citat
Piratkopi!!?? Det er en højst agtværdig person, som har kopieret den til mig!

Hvem ? Julemanden. Du ved jo godt han ikke findes.

Granner har ret du kan boote fra den disc. du skal bare sæt den i genstarte computeren.
Hvis den ikke starter med at læse fra disken så skal du genstarte og trykke F1 eller DEL knappen lige når puteren starter for at komme ind i BIOS'en og derinde kan du så vælge at computeren skal boote fra CD/DVD drevet istedet for hardisken først.

Godkendelse af svar
Fra : NielsEmil

Dato : 20-01-09 07:59

Tak for svaret scootergrisen. Det der med at julemanden ikke findes, det er der før nogen der har prøvet at bilde mig ind. Meget kan man bilde mig ind, men den hopper jeg ikke på.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-01-09 14:28

Så vil jeg gerne klage, jeg fik ik den porsche jeg havde ønsket mig sidste jul.