/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
M1 Gratis50
Fra : scootergrisen
Vist : 1443 gange
30 point
Dato : 19-01-09 20:00

Hey er der nogen som har prøvet Gratis50 abbonementet fra M1 ?

http://m1.dk/FAQ/Question/Gratis50/812/

Hvis man bare nøjes med at ringe til danske fastnet eller mobilnumre mindre end 50 minutter om måneden så skulle det være gratis.

Lyder jo næsten for godt til at være sandt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-09 20:03

Der er sk....... da ikke noget som er gratis.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-01-09 20:05

Næ det skulle man ikke tro men det er jo det de skriver...
Hvis man ringer mindre end de 50 minutter om måneden så skal om ingen ting betale... heller ikke for sim kort, forsendelse og oprettelse, eller opkaldsafgift... Nada

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-09 20:17

Ærlig talt så tror jeg ikke på noget der reklameres for.....................også er gratis.

Min mobil koster 50 kr. om året, fordi jeg næsten ikke ringer............men bliver ringet op.

Accepteret svar
Fra : helge.t

Modtaget 40 point
Dato : 19-01-09 20:39

Jo Eyvind, det er der faktisk.

Jeg har nu haft omtalte M1-abonnement i 4 måneder, uden at det har kostet mig en krone.
50 minutters gratis taletid, og de første 50 SMS'er gratis. Man skal bare være klar over at MMS, Vis nummer, Udlandstelefoni og andre tillægstjenester koster ekstra.

Man bli'r hele tiden klogere... ikk'.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-09 21:02

Utroligt.........................ja man bli'r da klogere og klogere.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-01-09 21:12

Ja det lige til at få lange løg af alt det klogskab.
Men det da ret vildt at det så er gratis.

De håber sikkert på at folk ringe mere end de 50 minutter om måneden.
Men man kan jo bare få det som et tillæg til det man har i forvejen. også starte med at bruge M1 og når man er oppe på de 50 minutter så lægger man den bare ned i skuffen, slukker den og bruger sin anden telefon/abbonement resten af måneden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-09 21:35

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 19-01-09 21:44

Ja, gad vide hvordan det financeres. Men det er jeg egentlig ligeglad med, så længe det er gratis for mig.
Jeg har så et andet abonnement til at supplere op med, når det gratis er brugt.

For en gangs skyld må jeg erkende, at reklamen holder hvad den lover.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-01-09 00:42

Det var da utroligt....
Men hvad så er det noget med at man skal lave et opkald engang imellem eller sådan noget ?
Man kan vel ikke bare oprette det og lade det ligge også foretage opkald om 2år f.eks...

Fordi så kunne det være smart og bruge til tyverisikring af scooter og biler osv hvor man sætter en boks i med et sim kort også kan boksen så senden en sms når den bliver stjålet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-01-09 09:58

50 min pr. måned / 30 dage. = 1,66666666 min pr. dag
50 sms pr. måned / 30 dage = 1,6 sms pr. dag

Det er jo også rigeligt.............................. for nogle få (mig incl.)

Så der ligger fidusen - ikke ret mange kan nøjes med det gratis.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 21-01-09 12:18

Ja, som regel også for mig Eyvind...

Der er jo grænser for hvor meget man kan få gratis

Mener ikke der er noget mindsteforbrug. I december brugte jeg slet ikke abonnementet, og har intet hørt i den forbindelse. De præcise betingelser kan jo nok læses på M1's hjemmeside... jeg har ikke nærlæst dem.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 23-01-09 19:44

Hold jer nu væk fra det "#¤¤...Hvis der ikke nogen som har lagt mærke til(så lad mig fortælle jer), de har nemlig ikke noget support, hvis der skal dukke problemer op af en art! ikke nogen at melde/klage til! hvad r det for noget pis

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 23-01-09 21:13

Citat
Der er jo grænser for hvor meget man kan få gratis

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-01-09 15:28

der står da eller de i december havde en gennemsnitlig ventetid på kundeservice på 60 sekunder.
http://m1.dk/Kundeservice/Kontakt/

så de må da have en kundeservice.

Kommentar
Fra : helge.t

Dato : 25-01-09 21:28

Jo, M1 har en kundeservice, og den er hverken værre eller bedre end andre selskabers

Man har iøvrigt 50 gratis web-SMS'er at gøre godt med hver måned, oven i de 50 gratis SMS'er.

Jeg er faktisk godt tilfreds med abonnementet ind til videre... og så til den pris

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-01-09 14:38

Tak for svaret helge.t.