/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HP Compaq Notebook nx9020
Fra : axelbjarne
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 19-01-09 10:32

Det drejer som trådløs tilslutning for HP Compaq Notebook nx9020. Jeg kan se, at der program for WLAN, men er der eksempelvis en knap man skal trykke på, for at få det til at virke? ON/OFF

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-01-09 10:32

Der vises ingen indikation nederst i højre hjørne...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-09 12:25

Der skulle være en til og fra knap til trådløs på fronten i højre side, i følge en manual fra 2004, kan det passe at det er en lidt ældre sag du har ? Se side 8: http://bizsupport2.austin.hp.com/bc/docs/support/SupportManual/c00227432/c00227432.pdf er du sikker på at der er et trådløs netkort ? Det var langtfra almindelig dengang og ikke alle HP bærbare har det fra fødslen

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-01-09 13:02

Den bærbare er fra 2004. Når jeg kigger i enhedshåndtering kan jeg se alm. netkort og så er der et mere, hvor der står Texas...???Nu er det en af mine venners computer, så jeg har den ikke lige i nærheden, men senere i dag, vil jeg så lede efter en knap On/Off. Har i alle tilfælde sendt bud efter dette USB-stik, som så må kunne gøre det! Såfremt computeren ikke er udstyret med trådløs netkort...

1 stk. 94331 Asus WL-167G Wireless kr. 159,-

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-09 13:13

Den der Texas kan udmærket vise sig at være en modem, altså aldeles unyttig i dag så det er vist godt at du har sikret dig, mon ikke du allerede kender Everest som gratis for tæller om computeres indbyggede hardware: http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Free_Edition_d4181.html

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-01-09 13:18

Jo, jeg kender godt Everest, men fik ikke lagt den ind igår...fordi det er jo en kvinde, som har computeren, og hun havde ikke fået slettet Norton rigtigt, så jeg må lave en reparation af hendes styresystem Windows XP home....jeg morede mig lidt over computeren, fordi hun mente den var langsom, det tror jeg da - udstyret med 256 MB ram. Har så bestilt 2 GB til hende, som er maks, hvad den kan klare....og du mener USB-stikket er ok. Jeg har ingen erfaring med wireless.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-09 13:31

Jeg kan ikke rigtig udtale mig om usb kortet, den skal kunne snakke med den trådløse accespoint (trådløs router) som brugeren har, den her kan kun bruge IEEE802.11g så du må håbe at det er et signal som den anden ende kan sende og modtage på ( det kan den sikkert IEEE802.11g er meget almindelig)

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 19-01-09 13:32

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-09 13:36

Selv tak, jeg håber du får damen på nettet med trådløs forbindelse, forsat god dag