/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
internet
Fra : KennethD01
Vist : 557 gange
60 point
Dato : 19-01-09 10:21

jeg tænket på om man kan få et trådløs internet antenne til udenfor og hvorlangt kan sådan en række og hvad hastig hed kan den klare og hvad koster sådan en..... har selv prøvet at finde en men kan ikke finde nogen så håber der er en der kan hjælpe mig......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-09 10:30

Hvad vil du dog bruge den til

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 19-01-09 10:54

Citat
Hvad vil du dog bruge den til
- igen et genialt "svar".

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-09 11:34

Her ved de en del om antenner.
http://www.microlan.dk/

Klik på webshop eller evt ring til dem.

Jeg har købt flere antenner hos dem.

Godkendelse af svar
Fra : KennethD01

Dato : 19-01-09 11:41

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 19-01-09 13:25

hmm..

jeg har en lille hvid boks indvendig. den er såmænd ikke engang rigtig grim. (og der er aldrig sne på hehe)