/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fejlmeddelelse
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 639 gange
400 point
Dato : 18-01-09 14:05

Når jeg prøver at logge ind på Google kalender via Firefox er jeg begyndt at få denne fejl meddelelse :

Cirkulær omdirrigeringsløkke

Firefox har opdaget at serveren henviser forespørgelsen for denne adresse på en måde så den aldrig vil blive færdig.

Browseren har afbrudt en forbindelse, fordi webstedet omdirrigerer forespørgsler til sig selv på en måde, der forhindrer det i nogensinde at blive færdig.

Hvad gør jeg galt og hvordan retter jeg det.

Har ingen problemer med at logge ind via IE.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-09 14:21

Jeg har set det du beskriver en enkelt gang, det skyldes sandsynligvis travlhed på serveren du vil besøge og at serveren forsøger at sende dig til en ledig server, der er så ingen ledige og den kører i ring, prøv at logge ind på et andet tidspunkt (eller gem dig kalender på computeren)

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-01-09 14:42

Hvis det skyldtes travlhed på serveren så ville problemet vel ikke være isoleret til brugen af firefox som browser.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-01-09 01:33

Sådan er hjemmesiden vel bare lavet.
De bruger måske/sikkert forskellig kode for ie og firefox.
Har du prøvet og slette cachen og opdater siden og se om der er nogen forskel.
Ellers kan du vel ikke rigtig gøre noget andet end at skrive til dem der laver hjemmeside at det ikke virker i firefox.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 19-01-09 22:06

Citat
Cirkulær omdirrigeringsløkke

tøm din cashe og temp filer og prøv igen./ senere.

ellers ville jeg påstå du bliver udsat hacking_ af en eller anden art
fra siden eller andre.

Annuller spørgsmålet
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 25-01-09 21:37

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål