/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Integration eller assimilation
Fra : PeterTheisen
Vist : 403 gange
20 point
Dato : 18-01-09 13:48

Hvad er du fortaler for og hvorfor?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-09 13:52

Citat
Hvad er du fortaler for og hvorfor

At du snart dropper det "spammeri"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-01-09 13:53

Meld dig ind i dDet Radikale Venstre - de kan heller ikke finde ud af det....

Så kan I spørge hinanden...

Kommentar
Fra : JørnRudolph

Dato : 18-01-09 14:03

Citat
Hvad er du fortaler for og hvorfor?

At du ikke annullerer dine politiske spørgsmål uden din kommenter, selv om mange er naive nok til at svare dig.Fordi det uhøfligt.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-01-09 14:08

Jeg går ind for assimilation, altså som "Borgerne" som i Star Trek, dog på den måde at de 80% af hjernen som indeholder den middelalderlige mentalitet bliver fjernet.

De bliver sgu lette at styre

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-01-09 14:14

SPAM!

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 20 point
Dato : 18-01-09 15:06

Spørgsmålet er stillet ca 40 år for sent!

Eller skal vi lukke alle kinagrills, shawarmabarer, pizzeriaer, burger"restauranter", alle de etniske restauranter osv?

Vi, gammeldanskerne, har jo taget noget af indvandrernes kultur til os, og de har (de fleste, men ikke dem med stor mediedækning) taget noget af vores kultur til sig.

Etnerpigerne uddanner sig snart ligeså meget som de danske do., etnerne får ikke 7-8 børn længere osv.

Kort sagt, assimilationen har været i gang i årevis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-01-09 16:38

Jeg går som naturmenneske ikke ind for insemination.

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 18-01-09 17:50

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 18-01-09 18:26

Selv tak