/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Turbo i min peugeot 405???
Fra : Peugeot_Freak
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 27-03-03 00:30

Jeg har tænkt meget over det, og vil gerne have en turbo i min Peugeot 405 2,0i gtx. Er der nogen der ved om det er en mulighed? Eller måske en kompressor. Det er ligefedt, bare jeg kan få mere power i min bil.

Kommentar
Fra : RISKOGER

Dato : 30-03-03 23:22

Hej peugeot Freak!!!
Prøv lige dette link http://www.powerpage.dk/

Vh RISKOGEREN ;)

Kommentar
Fra : cilbert

Dato : 11-05-03 02:11

Det er efter min mening umuligt at eftermontere en turbo på en motor som ikke er forberedt til det. Man skal være en dygtig mekaniniker og konstruktør da mange ting kræver en total omkonstruktion.

Kommentar
Fra : St1

Dato : 13-05-03 19:47

>>Det er efter min mening umuligt at eftermontere en turbo på en motor som ikke er forberedt til det. Man skal være en dygtig mekaniniker og konstruktør da mange ting kræver en total omkonstruktion.

Men mange gør det og får det til at virke :) Men jo, man skal nok ikke selv gøre det hvis man er helt "grøn"..!

Ellers prøv her: www.scanturbo.dk -ja umiddelbart ligner det en site for tuning af traktorer, men kontakt dem, de kan sikkert også hjælpe dig!

Mvh. St1 ~ Held & Lykke med projektet!

Kommentar
Fra : Peugeot_Freak

Dato : 21-05-03 04:29

Tak for jeres svar, men der er bare ikke nogen heroppe på færøerne der vil påtage sig opgaven. Måske jeg bare sender bilen til dk, og får en totalt ny motor og hvad ellers skal til, for at få det til at fungere.